سؤالات متداول

پاسخ به سؤالات متداول درباره فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان و هیپنوتراپی پنهان) و امواج مغزی

۱- چرا عبارت های تاکیدی این فایل در سایت درج نشده است؟

تولید فایل های سابلیمینال نیاز به مهارت و دانش خاصی دارد و نوع جمله بندی و کلماتی که در فایل گنجانده میشود بسیار مهم است و باید به نحوی باشد که ضمیر ناخود آگاه آنها را بپذیرد و قبول کند. طراحی عبارتها نتیجه سالها تجربه همکاران ما در حوزه روانشناسی و موفقیت می باشد و به منظور حفظ زحمات همکاران و جلوگیری از کپی برداری توسط دیگر سایت ها از قرار دادن لیست عبارتهای تاکیدی معذوریم.

۲- عبارتهای تاکیدی پنهان چه چیزی هستند و چگونه کار می کنند؟

عبارتهای تاکیدی پنهان بخشی از ساختار فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) هستند که میتوانند از منطق و خودآگاه شما بدون مقاومت عبور کرده و مستقیما وارد ضمیر ناخوداگاهتان شوند. این فایل ها تلقینات مثبتی هستند که با تکنولوژی منحصر به فرد در یک فرکانس پایین ضبط شده اند تا ضمیر ناخودآگاه شما آنها را دریافت کرده و آنها را به عنوان الگوها و باورهای جدید بپذیرد.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر مقالات ضمیر ناخودآگاه را مطالعه نموده و فایل های آموزشی در قسمت دانلودهای رایگان را دانلود نمایید.

۳- هنگام گوش دادن به فایل های سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) چه چیزی را باید بشنوم؟

فایل عبارتهای تاکیدی پنهان شامل موزیک های آرامش بخش و بعضاً صدای طبیعت است. همچنین عبارت های تأکیدی در لایه های مختلف به فایل های صوتی اضافه می شود و شاید شما بطور واضح نتوانید پیامی بشنوید. به همین دلیل است که به آن هیپنوتراپی پنهان نیز می گویند.

۴- چگونه میتوانم بفهمم که فایل های سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) برای من تأثیرگذار بوده است؟

در یک زمان کوتاه شما میتوانید تغییرات قابل توجهی را در احساسات و واقعیت های خود تشخیص دهید. شما میتوانید تجربه های مثبت بیشتری را در روال زندگی و موقعیت ها احساس کنید. الگوهای فکری شما اتوماتیک با باورهای که در خدمت شما و اهدافتان باشد جایگزین میشود. البته پیام های پنهان یک قرص جادویی نیست و موفقیت این جلسات به خواسته شما ربط دارد و اینکه چقدر شما عمیقا میخواهید به هدفتان برسید. پشتکار و زمانی که شما برای گوش دادن به آنها اختصاص میدهید و تمرکز بر روی خواسته بسیار مهم است. شما به هنگام گوش دادن به فایل های سابلیمینال مسیج شاهد اثرات جسمی و روانی آن خواهید بود.

۵- چگونه میتوانم به فایل های سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) گوش کنم؟

دستورالعمل استفاده از این فایل های صوتی سابلیمینال در راهنمای استفاده از فایل های سابلیمینال مسیج بیان شده است و به هنگام خرید فایل نیز دستورالعمل صوتی و pdf نیز به همراه لینک محصول برای شما ارسال خواهد شد. لطفا برای نتیجه گیری بهتر با دقت به دستورالعمل داده شده توجه نمایید. البته خیلی بهتر است هنگامی که میخواهید به این فایل های صوتی گوش دهید در یک محل راحت بنشینید یا دراز بکشید و عضلات خود را شل کنید و چند نفس عمیق بکشید و روی ذهن و هدفی که میخواهید به آن برسید تمرکز کنید.

شما میتوانید از تکنیک های تجسم خلاق و دیگر روشهای برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه نیز برای نتیجه گیری سریعتر استفاده کنید. البته استفاده از این تکنیکها ضروری نبوده ولی میتواند تأثیر این فایل های سابلیمینال مسیج را افزایش دهد.

۶- آیا برای گوش دادن به فایل های سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) استفاده از هدفون ضروری است؟

فایلهای سابلیمینال مسیج بدون امواج مغزی را می توانید بدون هدفون گوش دهید ولی استفاده از هدفون برای نتیجه گیری بهتر توصیه می شود. لطفا دقت نمایید که فایل هایی که عکس مشخصات آن دارای تیک Binaural Beats یا Isochronic Tones می باشد جزء فایل های دارای امواج مغزی به حساب آمده و گوش دادن به فایل های سابلیمینال مسیج با امواج مغزی باینورال استفاده از هدفون ضروری است. 

۷- آیا میتوانم هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات به فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) گوش دهم؟

رانندگی یا کار با ماشین آلات نیاز به دقت و هوشیاری دارد و به دلیل استفاده از موزیک های ریلکسیشن که ممکن است سطح هوشیاری شما را کاهش دهد گوش دادن به این فایل صوتی سابلیمینال مسیج با امواج مغزی توصیه نمی شود. البته شما میتوانید در حین انجام کارهای روزانه تان به فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) بدون امواج مغزی گوش کنید.

سابلیمینال مسیج-هیپنوتراپی پنهان-پیام های پنهان-خود هیپنوتیزم

سابلیمینال مسیج-هیپنوتراپی پنهان-پیام های پنهان-خود هیپنوتیزم سابلیمینال مسیج-هیپنوتراپی پنهان-پیام های پنهان-خود هیپنوتیزم

۸- آیا در محل کار یا در خانه میتوانم به این فایلها گوش دهم؟

همانطور که در دستورالعمل فایل ها توضیح داده شده است، فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) که با امواج مغزی همراه هستند باید شب به هنگام خواب و حداکثر یک ساعت گوش داده شوند.

سایر فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) که بدون امواج مغزی هستند را می توانید در طول شبانه روز و به مدت زمان دلخواه گوش دهید و آنها را تکرار کنید چون تکرار مهمترین نکته برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است بنابراین توصیه میشود تا آنجا که ممکن است در طول شبانه روز به این فایلها گوش دهید.

تمامی نکات استفاده از فایل های سابلیمینال در فایل آموزشی 👈 قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه 👉 توضیح داده شده است. همچنین در دستورالعمل صوتی فایل های سابلیمینال مسیج نیز توضیحات لازم بیان شده است.

۹- آیا باید با صدای بلند به این فایلها گوش کنم یا صدای کم؟

بهتر است که با صدای متعادل به فایلهای سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) گوش دهید، مقدار صدایی که به شما احساس راحتی بدهد نه خیلی بلند و نه خیلی کم.

۱۰- برای نتیجه گیری چه مدت باید به فایل های سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) گوش کنم؟

حداقل ۲۱ روز به صورت مداوم و پشت سر هم به فایلهایی که خریداری کرده اید گوش کنید ولی اگر در این مدت تغییری را احساس نکردید اصلا نگران نباشید و به خودتان وقت بیشتری بدهید و تا ۹۰ روز به گوش دادن ادامه دهید. چون ضمیر ناخودآگاه هر شخص نسبت به عبارتهای تاکیدی پنهان واکنش متفاوتی نشان میدهد بنابراین احساس استرس در مورد آن نداشته باشید و به خودتان مهلت دهید.

سعی کنید تا آنجا که ممکن است از این روند لذت ببرید و مطمئن باشید که ضمیر ناخودآگاه شما این پیامها را دریافت میکند. شما بعد از گذشت چند روز یا چند هفته خودتان متوجه تغییراتی خواهید شد و نشانه هایی را در زندگی روزمره تان خوهید دید.

گوش دادن به این فایل را تا زمانی ادامه دهید که احساس کنید دیگر نیازی به آن ندارید و اینکار ممکن است بین ۲۱ تا ۹۰ روز زمان ببرد. البته هیچ قانون از قبل نوشته ای برای این موضوع نیست و اثرگذاری آن برای هرشخص کاملاً شخصی و متفاوت از دیگران است. تمام فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) موجود در این سایت مورد تأیید آکادمی های مربوطه است. تحقیقات علمی در سراسر جهان نشان داده است که استفاده از این فایل ها ابزاری قدرتمند و مؤثر است که توانسته تغییرات زیادی را در زندگی مردم ایجاد کند.

لازم به ذکر است که اگر شما هیچ گونه تغییری را احساس نمیکنید ممکن است که یک مقاومت بزرگ برای تغییر داشته باشید و یا ممکن است فایل صوتی مناسب را انتخاب نکرده باشید. همچنین ممکن است که طبق دستورالعمل به این فایل گوش نداده اید.

۱۱- آیا گوش دادن به فایل های سابلیمینال مسیج خطر و یا ضرری ندارد؟

این فایل ها حاوی عبارت های تاکیدی کاملا مثبت و کارشناسی شده است. گوش دادن به فایل های سابلیمینال مسیج بدون امواج مغزی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و حتی نوزادان هم میتوانند به این تلقینات مثبت گوش دهند. اما فایل های سابلیمینالی که حاوی امواج مغزی هستند محدودیتی برای گوش دادن دارند و توصیه شده که افراد زیر ۱۸ سال و خانم های باردار و افرادی که سابقه بیماری قلبی، صرع و یا بیماری خاص دارند قبل از گوش دادن حتما با پزشک خود مشورت کنند.

۱۲- آیا این محصول نسخه فیزیکی و ارسال پستی دارد؟

بله. ارسال نسخه فیزیکی با پست پیشتاز انجام می شود و معمولاً این روند برای تهران یک روزه و برای سایر شهرها، دو تاسه روزه است و هزینه پست و بسته بندی به هزینه نسخه دانلودی اضافه می شود. همچنین خریدهای انجام شده قبل از ساعت ۱۳ در همان روز و بعد از ساعت ۱۳ در صبح روز بعد ارسال می شود.

برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

۱۳- اگر از طریق سایت نتوانم این محصول را خریداری کنم چکار کنم؟

اگر امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت را ندارید، می‌توانید مبلغ محصول را به شماره کارت های زیر واریز کنید و سپس با شماره‌های دفتر (۷۷۶۴۱۶۵۰-۰۲۱ یا ۷۷۵۲۱۲۶۱-۰۲۱) تماس بگیرید و واریزی خودتان را اعلام کنید.

۵۸۹۲۱۰۱۱۰۰۰۴۱۲۴۹ بانک سپه به نام آقای مرتضی الهی

۶۳۶۲۱۴۱۱۱۲۲۶۸۹۳۴ بانک آینده به نام آقای مرتضی الهی

۱۴- چگونه می‌توانم فایل‌های محصولی را که خریده‌ام دانلود کنم؟

به محض تکمیل خرید، لینک های دانلود محصول به ایمیل شما ارسال شده و همچنین در پروفایلتان قرار داده می‌شود. 

شما می‌توانید به دفعات این فایل‌ها را از پروفایل خود دانلود نمایید اما توصیه ما این است که یکبار فایل‌های محصول خریداری شده را دانلود کنید و در جای مطمئنی ذخیره نمایید تا اگر در آینده این محصول از سایت برداشته شد به فایل خریداری شده دسترسی داشته باشید.

۱۵- اگر در رابطه با این محصول سؤالی برایم پیش آمد چگونه می‌توانم پاسخ آن را دریافت کنم؟

دوست عزیز! اصلاً نگران نباشید چون گروه آموزشی الهی در کنار شماست، در ساعات اداری می‌توانید با شماره‌های ۷۷۶۴۱۶۵۰-۰۲۱ یا ۷۷۵۲۱۲۶۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما با خوشرویی به تمام پرسش‌های شما پاسخ بدهند. همچنین می‌توانید در قسمت پرسش و پاسخ محصول مورد نظرتان، سؤالات خود را مطرح نمایید و پاسخ خود را دریافت نمایید.