راهنمای استفاده از فایل های سابلیمینال مسیج

✔️ سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) چیست و چگونه عمل می کند؟

با قاطعیت تمام می توان گفت که قدرت واقعی شما در استفاده از ضمیر ناخودآگاه شماست و ضمیر ناخودآگاه شما توانایی رساندن شما را به هر هدفی دارد. بنابراین با دسترسی به ناخودآگاه و بارگزاری مجدد آن به راحتی می توانید اهدافتان را محقق کنید و به آرزوهایتان برسید.

شاید بتوان گفت که ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخودآگاه استفاده از روش سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) است که به نوعی خود هیپنوتیزم پنهان محسوب می شود. در این روش عبارات تأکیدی دقیق و قدرتمندی در یک فایل صوتی ضبط شده و از طریق ضمیر ناخودآگاه شما شنیده می شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

این عبارات تأکیدی پنهان با کاهش مقاومت ضمیر خودآگاه، وارد اعماق ذهن شما شده و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

برای استفاده از فایل های صوتی سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) باید به این نکته توجه داشت که تکرار آنها سبب کسب نتیجه بهتر از این فایل می شود. با تکرار است که ذهن ناخودآگاه شما دوباره برنامه ریزی می شود و در نتیجه واقعیت های جدید زندگی آنگونه که شما دوست دارید شکل خواهد گرفت.

👈برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی عکس زیر کلیک کنید.

فایل سابلیمینال جذب همسر,سابلیمینال, هیپنوتراپی پنهان

✔️ روش سابلیمینال مسیج ۱۰۰ درصد علمی بوده و بر پایه تلقینات مثبت بنا شده است و هیچ فردی نمی تواند منکر تأثیر فوق العاده تلقینات مثبت شود!

تکنیک تلقینات مثبت سالهاست که در همه زمینه ها و حتی حوزه سلامت و درمان و در بهترین مراکز درمانی دنیا در حال استفاده می باشد و هیچ فرد، روانشناس، پزشک و صاحب نظری نمی تواند منکر تأثیر فوق العاده و اثر بخش این تکنیک قدرتمند شود. سابلیمینال مسیج نیز بر اساس این روش ابداع شده و در تمامی زمینه ها کاربرد دارد.

ما هیچ وقت ادعا نکردیم که اولین بوده ایم اما در حوزه تولید و ساخت فایل های سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) جزء اولین ها در ایران هستیم. سایت سابلیمینال دات کام وابسته به گروه آموزشی الهی است. این گروه از سال ۱۳۹۳ فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی خود را در زمینه موفقیت شروع کرد و تحقیقات آقای مهندس مرتضی الهی منجر به  آشنایی با این روش تأثیرگذار و در حال رشد در خارج از کشور شد. بعد از انجام تحقیقات و تست های لازم اقدام به خرید یکسری از این فایل ها از یک شرکت معتبر خارجی نمودیم و آنها را به هموطنان عزیزمان ارائه دادیم. در سالهای بعد به لطف خداوند مهربان و تلاش همکاران عزیزمان موفق به تولید فایل های سابلیمینال مسیج شدیم. لازم به ذکر است که فایل های تولیدی ما بصورت کاملا حرفه ای بوده و تمامی استاندارد های لازم و فنی در تولید این فایلها لحاظ میشود و به همین خاطر افراد زیادی تاکنون توانسته اند از گوش دادن به این فایل های سابلیمینال نتایج بسیار خوبی کسب کنند.

گروه آموزشی الهی تاکنون فایل های زیادی را برای روانشناسان، مشاوران، پزشکان و افراد دیگر تولید کرده است، برای آشنایی بیشتر با نحوه سفارش شخصی فایل های سابلیمینال مسیج 👈اینجا کلیک کنید.👉

برای دانلود رایگان سابلیمینال مسیج روی عکس زیر کلیک کنید.

فایل سابلیمینال جذب همسر,تکنیک های فراموشی


گوش کردن به دموی یک دقیقه ای از فایل های صوتی سابلیمینال مسیج به شما در انتخاب بهتر فایل های سابلیمینال کمک خواهد کرد. پس حتما قبل از خرید موضوع عبارت های تأکیدی را مطالعه و دمو را گوش دهید و سپس برای خرید اقدام نمایید

قبل از گوش دادن به فایل صوتی سابلیمینال مسیج (پیام های پنهان – هیپنوتراپی پنهان) حتماً راهنمای استفاده از فایل را دانلود نمایید تا با این روش بیشتر آشنا شوید.

همچنین می توانید برای مشاهده تجربیات مشتریان گروه آموزشی الهی کلیک کنید.

نکاتی در مورد سابلیمینال مسیج:

در فایل های صوتی سابلیمینال مسیج عبارت های تأکیدی مرتبط قرار گرفته و زیرآستانه شده است. به همین دلیل شما قادر به شنیدن عبارت های این فایل صوتی به طور واضح نیستید پس لطفا آنرا یک فایل موسیقی بی کلام نپندارید.

در صورتی که فایل های سابلیمینال مسیج دارای امواج مغزی Binaural Beats است حتماً از هدفون های دو گوشی برای گوش دادن به این فایل استفاده نمایید.

در صورتی که فایل های سابلیمینال مسیج خریداری شده توسط شما دارای امواج مغزی است می توانید حداکثر یک ساعت در شبانه روز از این فایل ها استفاده نمایید.

حداقل ۲۱ تا ۹۰ روز به صورت مداوم و پشت سر هم به این فایل های صوتی سابلیمینال مسیج گوش نموده و به یاد داشته باشید که تکرار مهمترین نکته برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است بنابراین توصیه میشود گوش دادن به این فایل را ادامه داده تا شاهد نتایج شگفت انگیز آن باشید.

بهتر است که با صدای متعادل به این فایلها گوش دهید، مقدار صدایی که به شما احساس راحتی بدهد نه خیلی بلند و نه خیلی کم.

برای آشنایی بیشتر با این روش توصیه می شود کتاب الکترونیکی “قدرت ذهن و روش های کنترل ناخودآگاه” را دانلود و مطالعه نمایید.