پچ و آدامس نیکوتین: داروهای ترک سیگار بدون نسخه

پچ و آدامس نیکوتین: داروهای ترک سیگار بدون نسخه

هرکسی که تاکنون سعی در ترک سیگار داشته باشد، می داند که این کار چقدر سخت است؛ داروهای مختلفی برای کمک به شما در فرایند ترک وجود دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:
داروهای بدون نسخه نیکوتین
پچ (Patch) نیکوتین
پچ نیکوتین مشابه بانداژ چسب است. باید روی ناحیه ای بدون موی زیر گردن و بالای کمر استفاده شود. این پچ مقدار ثابتی از نیکوتین را در بدن آزاد می کند.


برای آشنایی با کارگاه ترک آسان سیگار و قلیان به روش مهندس مرتضی الهی به همراه  سابلیمینال ترک سیگار روی عکس کلیک کنید


پچ و آدامس نیکوتین:

پچ نیکوتین را باید در تمام طول روز و به عنوان جایگزین سیگار استفاده کرد و قابل حذف نیست.
بیشتر محصولات پچ باید هر ۲۴ ساعت یک بار عوض شوند. نوعی پچ نیکوتین فقط در ساعات بیداری استفاده می شود و در طول مدت خواب برداشته می شود.
مطالعات نشان داده اند كه ترك كردن سیگار با استفاده از پچ نیکوتین بسیار آسان تر می شود.
در مورد این محصول به یاد داشته باشید که:
– اولا، پچ نیکوتین رضایت فوری را فراهم نمی کند بلکه با ثابت کردن روز به روز سطح نیکوتین در بدن، ولع رسیدن این ماده را کمتر می کند.
– دوما، هر کاری که مردم اغلب انجام دهند، مانند استفاده از دخانیات، به یک عادت تبدیل می شود. از آنجایی که شما فقط یک بار در روز پچ نیکوتین را استفاده می کنید، هیچ عادت جدی برای ترک آن وجود ندارد.

پچ و آدامس نیکوتین:

آدامس نیکوتین
آدامس نیکوتین، نیکوتین را سریعتر از پچ به مغز منتقل می کند. می توان آن را به تنهایی یا همراه با پچ برای عبور از هوس کشیدن سیگار استفاده کرد.
آدامس نیکوتین حاوی نیکوتین کافی برای کاهش میل به سیگار است و با این حال، شما را در معرض گازهای مسموم موجود در سیگار قرار نمی دهد. این محصول به عنوان یک کمک موقت که علائم ترک نیکوتین را پس از ترک کاهش می دهد مورد استفاده قرار می گیرد.
مصرف آدامس نیکوتین را پس از سه ماه از ترک سیگار، قطع کنید.


برای دانلود رایگان فایل آموزشی بهترین روش برای تغییر افکار و باورها کلیک کنید.

فایل های سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,تلقين درماني 

برای دانلود رایگان فایل آموزشی قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه کلیک کنید.

قدرت تلقین,ضمیر ناخودآگاه,قدرت ذهن ناخودآگاه,


سابلیمینال توانمندسازی ذهن نیمه هشیار

برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,تلقین به ذهن نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,قدرت ذهن در موفقیت,راه های کنترل ذهن خود,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,ذهن هوشیار برتر,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,عکس ضمیر ناخودآگاه,حالت نیمه هوشیاری,نرم افزار برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه, چگونه ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی کنیم,استفاده از ذهن نیمه هوشیار,نرم افزار ساخت فایل سابلیمینال,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,چگونه ضمیر ناخودآگاه را فعال کنیم,ضمیر ناخودآگاه در خواب,اموزش ذهن نیمه هوشیار,استفاده از ذهن نیمه هوشیار,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,آثار مثبت تلقین,انواع تلقین,تلقين درماني,تلقین در قرآن,برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,ذهن هوشیار برتر,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,ذهن فرا هوشیار,بیماران نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,تسلط بر ضمیر ناخودآگاه,ارتباط با ضمیر ناخودآگاه,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,قوانین ضمیر ناخودآگاه,


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در مورد عوارض سابلیمینال پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!