خواص سابلیمینال گوش چیست؟

سابلیمینال,سابلیمینال گوش,سیستم شنوایی,سیستم مغزی,

خواص سابلیمینال گوش چیست؟

عملکرد سابلیمینال گوش مختص سیستم شنوایی و سیستم مغزی افراد شنوا و یا کم شنوا است. بدین ترتیب که افراد با شنیدن عبارات تاکیدی مثبت و موسیقی‌های بی‌کلام سابلیمینال مسیج می‌توانند ناخودآگاه ذهن خود را در جهت بهبود بخشی افکار خود تقویت نمایند. در نتیجه سابلیمینال گوش برای افراد ناشنوا و یا افرادی که دچار نقص و یا آسیب دیدگی در گوش هستند، کارساز نیست.

در واقع سابلیمینال گوش فرایندی است که با استفاده از آن نه تنها سطح انرژی در تمامی بدن انسان به گردش درمی‌آید، بلکه باورهای مثبت نیز در ذهن پدید می‌آید و در پی آن هرگونه ضعف، سستی، بیماری‌های روحی و جسمی را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.

از سوی دیگر فرایند سابلیمینال گوش در سطح کیفی شنوایی و درک شنوایی نیز بسیار موثر است، به طوری‌که موجب بازسازی سیستم شنوایی می‌شود. اغلب سالمندان و افراد مسن که به هر دلیلی دچار ضعف سیستم شنوایی شده‌اند، می‌توانند به مراتب از سابلیمینال بهره‌مند شوند.

سابلیمینال,سابلیمینال گوش,سیستم شنوایی,سیستم مغزی,

رابطه سابلیمینال گوش ، سیستم شنوایی و سیستم مغزی

پردازش صداها در مغز با شنیدن فرکانس‌های مرتعش و مختلف حاصل می‌شود. اگر چنانچه مدام به اصوات ناخوشایند، عبارات منفی و موسیقی‌هایی که به مراتب باعث استرس و تنش در ذهن می‌شود، گوش بسپاریم، این صداها در مغز پردازش شده و نه تنها در سیستم مغزی، بلکه در ناخودآگاه ذهن خاطرات ناخوشایند، رویدادهای ناراحت کننده را تداعی می‌کند.

در نتیجه سیستم مغزی مملو از افکار منفی شده و ذهن منتظر رویدادهای ناگوار می نشیند. اینکه چه کنیم تا در مواجه با افکار و صداهای منفی و ناخوشایند پیرامون خود قرار نگیریم، مستلزم صرف زمان و تمرین‌های مکرر از طریق به گوش سپردن پیام‌هایی است که دارای بار مثبت می‌باشند.

شنیدن موسیقی‌های خوشایند و بی کلام، شنیدن عبارات و پیام‌های مثبت، بهره‌مندی از نواختن سازهای موسیقی از جمله بهترین راهکارهای سابلیمینال گوش به شمار می‌روند.

خواص سابلیمینال گوش عبارتند از:

  • کمک به نقص سیستم شنوایی و بهبود آن
  • افزایش سطح ارتباطات عصبی میان سیستم مغزی و گوش
  • تجدید و بهبود سلول‌های شنوایی
  • گردش جریان انرژی در سیستم مغزی و بدن

سابلیمینال گوش بهترین روش تقویت شنوایی شماست…

سابلیمینال گوش,سابلیمینال مسیج,پیام های پنهان,هیپنوتیزم,درباره شنوایی, حس شنوایی چیست, اهمیت حس شنوایی, تحقیق در مورد حس شنوایی, معنی شنوایی, حس شنوایی در جدول, شنوایی سنجی, حس شنوایی حشره شکم,میوه برای تقویت شنوایی, تقویت قوای شنوایی, دعا برای افزایش شنوایی, داروی تقویت اعصاب گوش, قرص برای تقویت عصب گوش, داروی گیاهی برای ضعف عصب گوش, درمان کم شنوایی با حجامت, درمان کم شنوایی عصبی با طب سنتی, تقویت قوای شنوایی, افزایش شنوایی, درمان کم شنوایی عصبی, تقویت اعصاب گوش,


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!