فایل صوتی سابلیمینال فعالسازی چاکرای مانی پورا

نوع فایل
سابلیمینال با امواج
حجم فایل
137 مگابایت
تولید شده در
گروه آموزشی الهی
تاریخ انتشار
۱۳ آذر ۱۳۹۸
دسته بندی
35,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

👈 آیا با کارکرد چاکرای مانی پورا (چاکرای شبکه خورشیدی) آشنایی دارید؟
👈 آیا میدانستید که چاکرای شبکه خورشیدی به عنوان مرکز امیال و آرزوها شناخته می شود؟
👈 آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟
👈 آیا به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید؟
👈 با گوش دادن به موسیقی چاکرای خورشیدی, بدون تلاش فیزیکی زیاد و فقط با کار کردن روی ذهنتان، سرعت رشد تغییرات مثبت تان را چندین برابر افزایش دهید!
👈 استفاده از این فایل سابلیمینال مسیج فعالسازی چاکرای مانی پورا را شروع کنید و از نتایج متحیر کننده آن لذت ببرید!

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌


👈 ساختار و عملکرد چاکرای مانی پورا (چاکرای شبکه خورشیدی یا چاکرای سوم)

چاکرای شبکه خورشیدی یا چاکرای شبکه عصبی زیر معده -مانی پورا (Solar plexus chakra – Manipura/Nabhi) با طیف رنگی زرد و زرد طلایی است که نشانه عقل، هوش و ذهنیت است. این چاکرا بالاتر از ناف قرار گرفته است. رنگ زرد تأثیر مثبتی روی کبد، طحال، کیسه صفرا و اعصاب دارد و قدرت درمانی برای بیماری مرض قند و یبوست دارد و کنترل کننده چاقی است.

چاکرای سوم حیطه ی اختیارات متعددی دارد. همانطورکه در مورد محل آن اختلاف نظر وجود دارد. در حقیقت، هر چاکرای اصلی ما با چندین چاکرای فرعی سروکار دارد اما چون عملکردهایشان به هم نزدیک است از این رو به همان یک چاکرای اصلی توجه می شود. بنابراین عملکرد چاکرای سوم خیلی پیچیده است. به عنصر آتش نسبت داده شده است، و آتش جایگاه نور، گرما، انرژی و فعالیت و در سطح معنوی حالت تزکیه دارد.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ چاکرای شبکه خورشیدی نشانگر خورشید ماست، مرکز قدرتمان، اینجا انرژی خورشیدی را که پرورش دهنده ی بدن است جذب می کنیم، بدین ترتیب به بدن فیزیکی حیات می بخشیم و از آن حفاظت می کنیم. در چاکرای سوم وارد حوزه ی فعالیت و ارتباط با دیگران دردنیای مادی می شویم. این بخشی از بدن ماست که انرژی احساسات از آن ساطع می شود. ارتباط ما با دیگران، دوست داشتن ها و نفرت ها و توانایی داشتن ارتباط طولانی با دیگران از مهمترین بخشهای تحت کنترل این مرکز هستند.

برای انسانهای معمولی، چاکرای سوم نمایانگر بنیاد خصوصیات فردی آنهاست. در اینجا هویت اجتماعی مان را پیدا می کنیم و درجستجوی اثبات آن هستیم، چه از راه پافشاری و اصرار شخصی، بااراده برای کسب موفقیت، تلاش برای قدرت و یا اینکه از راه سازگاری با الگوهای اجتماعی. مهمترین وظیفه چاکرای سوم تطهیر و پاکسازی امیال و آرزوهای چاکراهای پایین تراست، آگاهانه کنترل می کند و انرژی خلاقش را به کار می برد، و نهایتا غنای معنوی چاکراهای بالاتر را ممکن می سازد تا به عنوان وسیله ای برای دستیابی به بیشترین احساس رضایت ممکن درتمام سطوح وجود دردنیای مادی متجلی می شود.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 

چاکرای سوم مستقیما در ارتباط با بدن اختری است که به عنوان مرکز آرزوها و امیال نیز شناخته شده است، و حامل احساسات ما است. اینجا آرزوهای حیاتی، آرزوها و احساسات چاکراهای پایین تر درک می شود، به کلام در می آید و به قالب انرژی بالاتر تبدیل می شود که با تلفیق با انرژی های چاکراهای بالاتر به بودن ما شکل می دهد.

طبق اصل خود در سطح فیزیکی خود را درکبد نشان می دهد. در مجموعه ی دستگاه گوارش کبد وظیفه تجزیه ی غذا را (بعد از فرو بردن) به عهده دارد، قبل از اینکه مواد به بخشهای مربوط منتقل شوند مواد مفید را از مواد غیر مفید جدا و آنها را به مواد قابل استفاده تبدیل می کند. باور و یکپارچگی احساسات، آرزوها و تجربیات ما کمک می کنند تا چاکرای سوم رلکس و باز شود، بدین ترتیب نور درونی افزایش یافته و اوضاع و احوال زندگی نیز شفاف می شود. حالت اصلی خلقیات ما در حد وسیعی بستگی دارد به میزان شفافیت و نوری که اجازه می دهیم در درونمان بدرخشد. وقتی چاکرای سوم باز باشد احساس روشن بینی، شعف و رضایت درونی می کنیم. اگر چاکرای سوم قفل یا مختل باشد یاس و اندوه و تا حدودی عدم تعادل احساس می کنیم. همزمان با این حالت در جهان بیرونی هم همین حالتها را حس می کنیم یا زندگی خیلی روشن به نظر می آید و یا تاریک. میزان نور درون ما تعیین کننده ی شفافیت تصویر و چگونگی آنچه می بینیم است.

با افزایش یکپارچگی و وحدت درونی، چاکرای سوم به تدریج از نور زرد روشنفکرانه به رنگ زرد طلایی خرد و کثرت تبدیل می شود. از راه چاکرای شبکه ی خورشیدی مستقیما امواج دیگران را دریافت می کنیم و طبق آن واکنش نشان می دهیم، اگر با امواج منفی مواجه شویم انقباض ناگهانی چاکرای سوم وضعیت خطر را هشدار می دهد. این یک وسیله ی حفاظتی موقت است، وقتی که نور درون به اندازه ای قوی باشد که بتواند بدن ما را همچون غلافی محافظ بپوشاند دیگر ضرورتی نخواهد داشت.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 

👈 نشانه های عملکرد هماهنگ چاکرای سوم چیست؟

یک چاکرای سوم باز همراه با عملکردی هماهنگ احساس آرامش می آفریند و با خود واقعی تان، با زندگی در کل و جایگاهتان در زندگی به طورخاص، هماهنگی درونی ایجاد می کند. می توانید خود را کاملا باور کنید و همچنین به احساس دیگران و ویژگی های شخصیتی آنها احترام بگذارید. به طور طبیعی دارای این ظرفیت هستید که احساسات، آرزوها و آنچه را در زندگی تجربه کرده اید بپذیرید، آنها را در جلوه ای درست ببینید و بخش ضروری از پیشرفت خود بدانید.بدین نحو می توانید احساسات، آرزوها و تجربیاتتان را با هم تلفیق کنید که در چنین وضعیتی به سوی یکپارچگی هدایت می شوید.

تمام اعمالتان خود به خود در هماهنگی با قوانین کیهانی تعادل طبیعی قرار دارند که با کل جهان و همه ی هستی بشرکار می کند. زمانی که اعمالتان به پیشرفت معنوی و ثروت مادی تان کمک کند چه در مورد خود و چه در مورد دیگران در تحولی کلی قرار دارید. سرشار از نور و انرژی هستید، نور درونتان بدنتان را نیز در برمی گیرد. شما را از امواج منفی و تشعشعات محیط اطراف مصون می دارد.

اگر چاکرای چشم سوم و چاکرای تاجتان هم باز باشد، تمام چیزهای قابل رویت را که از امواج نور مختلف تشکیل شده اند را تشخیص خواهید داد. آرزوهایتان خود به خود تحقق خواهند یافت چون ارتباط شما با انرژی نور موجود در تمام چیزهایی که به دنبالش هستید بسیار نزدیک است به همین دلیل به طرف خود جذبشان می کنید. بنابراین درآگاهی زندگی می کنید که برکت حق مسلم و میراث الهی شماست.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 

👈 نشانه های عملکرد ناهماهنگ چاکرای سوم چیست؟

وقتی چاکرای سوم یکطرفه کار کند یا درست کار نکند، می خواهید همه چیز طبق خواسته های شما انجام شود، دوست دارید دنیای درون و بیرون را کنترل کنید، می خواهید غلبه و اعمال قدرت کنید. با این وجود از درون ناآرام و ناراضی هستید. احتمالا در طول دوره ی کودکی و یا نوجوانی طرد شدن را تجربه کرده اید. بنابراین توانایی این را ندارید که ارزشهای خود را رشد دهید و در نتیجه نخواهید توانست شناخت و رضایت درونی در دنیای مادی نیز پیدا کنید. اصرار فراوان دارید تا فعالیتهای بیرونی را افزایش دهید تا بتوانید احساسات آزارنده، کمبودها و نقطه ضعف ها را بپوشانید. نیاز به آرامش درونی دارید و به سختی می توانید چیزها را رها کنید تا آرام شوید.

پذیرفته شدن و رفاه مادی در مراحل ابتدایی اهمیت قرار دارند وشاید شما در به دست آوردن آنها کاملا موفق باشید. به نظرتان هیچ چیزی ممکن نیست شما را وادار به سرکوب احساسات ناخوشایند کند حتی اگر پدیده ی آزاردهنده ای باشد. در نتیجه احساساتتان متوقف می شود. اما گاه و بی گاه دیوار کنترل را شکسته و به حالت دفاعی همچون سیل طغیان می کند و هدایت آن در جهت صحیح برایتان غیر ممکن است. به آسانی شدیدا ناراحت می شوید، اما نگرانی و ناآرامی شما واکنش همه خشمی است که در طول زمان طولانی فروخورده اید. نهایتا روزی اذعان خواهید کرد که آن تلاش برای به دست آوردن ارزشهای مادی نمی تواند برای زمان طولانی شما را ارضا کند.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 

👈 کم کاری چاکرای سوم چیست؟ علت بسته شدن چاکراها چیست؟

کم کاری چاکرای سوم شما را مایوس و ناامید می کند. همه جا مانع می بینید، سدهایی که مانع تحقق خواسته های شما می شوند. احتمالا آزادی شخصیتتان در زمان کودکی به شدت محدود شده است. ازآنجایی که ترس ازدست دادن تایید والدین و معلمان را داشته اید، در ابراز احساسات کلاً تردید کرده اید و اغلب آنها را که می توانستید تحمل کنید سرکوب کرده اید. این باعث شده تا خاکستر احساسات تلمبار شده، چیزی که الان انرژی آتشین چاکرای شبکه ی خورشیدی را خاموش کرده و افکار و اعمال خودجوش و قدرتتان را می رباید.

حتی در حال حاضر هم سعی دارید مورد تایید و قبول قرار گیرید اما چیزی که به دست می آورید عدم پذیرش و سازگاری احساسات و امیال حیاتی خودتان است. وقتی با مشکلی روبه رو می شوید احساس ناراحتی و تردید پیدا می کنید یا به شدت عصبی می شوید و اعمالتان بی نظم و بی برنامه می شود. اگر امکان داشته باشید، ترجیح می دهید از تمام مبارزه های جدید زندگی خود را دور کنید، تجربیات غیر معمول زندگی شما را می ترساند و در واقع احساس می کنید قادر نیستید با چیزی با اصطلاح “تلاش برای بقا” دست و پنجه نرم کنید.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 

👈 بهترین و ساده ترین روش برای فعالسازی چاکرای مانی پورا (شبکه خورشیدی) چیست؟

مانی پورا مسئول رشد و توسعه شخصی شما است و شما می توانید از طریق چاکرای مانی پورا به عنوان یک جزء (انسان) به کل (جهان هستی) متصل شوید و آرزوهایتان را محقق کنید و روابطتان را با دیگران بهبود ببخشید.

استفاده از فایل صوتی فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) به شما کمک می کند تا با باورهای درونی بتوانید به پتانسیل نامحدود وجود خود متصل شوید؛ به احترام و ارزش های خود تحت نظر شبکه خورشیدی برسید؛ برای خودتان تصمیم گیری کنید؛ انتخاب های هوشمند و بالقوه خودتان را ایجاد کنید؛ به صدای درونی خود گوش دهید و اجازه ندهید دیگران برای شما تصمیم گیری کنند؛ به فردی قوی، با اطمینان و مستقل تبدیل شوید و مسئولیت زندگیتان را به عهده بگیرید.

همچنین این آهنگ مدیتیشن چاکرا و موسیقی چاکرای خورشیدی به شما کمک میکند زمانی که احساس میکنید دیگران در مرزهای شما ایستاده اند به وضوح مرزهای خود را تنظیم کنید و کمک میکند به شجاعتی که نیاز دارید تا به خواسته های واقعی خود برسید دست پیدا کنید.

استفاده از فایل صوتی موسیقی چاکرای خورشیدی و سابلیمینال مسیج فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) را شروع کنید تا چاکرای شکبه خورشیدی یا همان چاکرای سوم شما فعال و متعادل شود. همچنین این فایل صوتی شامل جملات قدرتمند پنهانی است که شما را در وضعیت اطمینان، وضوح و قدرت شخصی قرار می دهد. به عبارت دیگر باز شدن چاکرای شبکه خورشیدی، به شاهراه رشد شخصی و توسعه می باشد.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 

👈 گوش کردن به فایل صوتی سابلیمینال مسیج فعالسازی چاکرای مانی پورا نتایج زیر را برای شما بوجود خواهد آورد:

✔️ افتخار کردن به ارزش هایتان

✔️ تنظیم مرزها و محدودیت های شخصی

✔️ باور داشتن خودتان

✔️ افزایش شجاعت درونی

✔️ قبول مسئولیت زندگی خود

✔️ لذت بردن از توسعه و پیشرفت شخصی

✔️ بروز دادن قدرت شخصی تان

✔️ قدردانی اطرافیان از شما

✔️ احترام گذاشتن به خودتان

✔️ افتخار کردن به موفقیت هایتان

✔️ داشتن احساس قوی بودن

✔️ با شجاعت و قدرت عمل کردن در کارها

✔️ حرکت به سمت اهدافتان در زندگی به راحتی

✔️ مطمئن شدن و فهمیدن اینکه چه چیزی به نفع شماست

✔️ تکیه کردن روی توانایی های شخصیت خودتان

✔️ داشتن احساس شایستگی برای دوست داشته شدن توسط اطرافیان

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 


🎧 برای شنیدن قسمتی از فایل صوتی سابليمينال مسيج فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) کلیک کنید 👇👇👇

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 


👈 لطفا قبل از گوش دادن به فایل صوتی سابلیمینال مسیج فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) دستورالعمل زیر را به دقت مطالعه نمایید.

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 


✔️ برای مشاهده همه فایل های سابلیمینال مسیج پاکسازی و فعالسازی چاکراها روی عکس کلیک کنید.

دانلود موسیقی چاکرای اول,فرکانس چاکرای اول,چاکرا در اسلام,چاکرا در قران,تست چاکرا,چاکرای تاج,چاکرای چهارم,حرکات یوگا برای چاکرای ریشه,چاکرای دوم,چاکراهای فرعی,چاکرای قلب,دانلود موسیقی چاکرای اول,چاکراهای زمین,چاکرای اول,چاکرای مولادهارا,پاکسازی چاکرای اول,دانلود موسیقی چاکرای اول,فرکانس چاکرای اول,روش فعال سازی چاکرای اول,موسیقی چاکرای ریشه,دانلود موسیقی هفت چاکرا,موسیقی درمانی چاکراها,موسیقی برای باز شدن چاکراها,دانلود فایل صوتی چاکراها,فایل صوتی پاکسازی چاکراها رایگان,فرکانس فعال سازی چاکرای دوم,فرکانس پاکسازی چاکراها,روش فعال سازی چاکرای اول,نشانه های باز شدن چاکرای اول,سنگ چاکرای ریشه,سابلیمینال چاکرای ریشه,علائم باز شدن چاکرای ,ریشه,طلسم چاکرا ریشه,چاکرا در اسلام,چاکرا در قران,موسیقی چاکرای ریشه,تست باز بودن چاکراهای بدن, فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی,فعال سازی چاکرای سوم,چاکرای چهارم کجاست,چاکرای چشم سوم,سابلیمینال چشم سوم,بازکردن چشم سوم با هیپنوتیزم,علت بسته شدن چاکراها,مانی پورا,چاکراهای فرعی,ایا چاکرا حقیقت دارد,چاکرا دست,چاکرای قلب,چاکراهای زمین,رنگ چاکراها,استفاده از چاکرا,محل چاکراهای فرعی,هفت سنگ چاکرا چیست,چاکرای چشم سوم,موسیقی چاکرای خورشیدی,موسیقی چاکرای پنجم,آهنگ مدیتیشن چاکرا,دانلود موسیقی پاکسازی چاکراها,موسیقی چاکرای ریشه,علائم باز شدن چاکرای قلب,چاکرای قلب چگونه باز میشود,مدیتیشن چاکرای قلب,علائم باز شدن چاکرای گلو,چاکرای چشم سوم,موسیقی چاکرای قلب,پاکسازی هفت چاکرا,چاکرای چشم سوم,مراقبه چاکرای قلب,علائم باز شدن چاکرای گلو,پاکسازی هفت چاکرا,هفت چاکرا و فرکانسهای مربوط به آن,تست باز بودن چاکراها,سابلیمینال مسیج, چشم سوم در قران,امواج قوی برای باز شدن چشم سوم,خطرات باز شدن چشم سوم آجنا,چشم سوم در اسلام,سریع ترین راه برای باز شدن چشم سوم,چشم چهارم,چشم سوم به چه دردی میخوره؟,چشم سوم چیست و چگونه فعال میشود,استاد چشم سوم,موزیک برای باز شدن چشم سوم,چشم سوم چیست,قویترین فرکانس چشم سوم,دانلود امواج قوی برای باز شدن چشم سوم,دانلود موزیک برای باز شدن چشم سوم,دانلود موزیک چشم سوم,موسیقی چشم سوم,چشم سوم اپارات,فعال سازی چشم سوم با آینه,دانلود فایل صوتی چشم سوم رایگان,دانلود فایل صوتی چاکراها,موسیقی چاکرا,موسیقی برای باز شدن چاکراها,فرکانس 10000 چشم سوم,تمرین چاکرای ششم,رنگ چاکراها,موزیک چاکرای ششم,پاکسازی چاکرای ششم,علائم باز شدن چاکرای هفتم,آجنا در قران,چشم سوم به چه دردی میخوره؟,کسانی که چشم سومشان باز شده,علائم چشم سوم چیست, پاکسازی چاکرای تاج سر,نشانه های باز شدن چاکرای تاج,علائم باز شدن چاکرای هفتم,علائم باز شدن چاکرای تاج,چاکرا تاج چیست,فعالسازی چاکرای تاج,موزیک چاکرا ها,مراقبه با موسیقی,دانلود اهنگ مراقبه با کلام,اهنگ مراقبه با خدا,آهنگ مدیتیشن,

آیا میدانید علت بسته شدن چاکراها چیست؟ اگر به دنبال آهنگ مدیتیشن چاکرا برای فعال سازی چاکرای سوم (فعال سازی چاکرای شبکه خورشیدی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از موسیقی چاکرای خورشیدی است!👌👌👌 


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

👈 تجربیات افرادی که از فایل های سابلیمینال مسیج استفاده کرده اند
👈 سابلیمینال مسیج چیست و چگونه عمل می کند؟
👈 مقالات ضمیر ناخودآگاه
👈 دانلود رایگان ویدئو های آموزشی سابلیمینال مسیج و Subliminal Messages
👈 تست های روانشناسی
👈 دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج جذب فراوانی
👈 مقالات موفقیت
👈 مشاهده همه فایل های سابلیمینال مسیج – Subliminal Message
👈 مشاهده ویدئو های کانال آپارات گروه آموزشی الهی

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!

   راهنمای خرید:
  • گوش کردن به دموی یک دقیقه ای از فایل های صوتی سابلیمینال مسیج به شما در انتخاب بهتر کمک میکند. پس حتماً قبل از خرید، موضوع عبارت های تأکیدی را مطالعه و دمو را گوش دهید و سپس برای خرید اقدام نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • هرگونه کپی برداری، انتشار و یا استفاده تجاری از محصولات این سایت ممنوع بوده و گروه آموزشی الهی هیچگونه رضایتی از این بابت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *