دلیل استفاده از سابلیمینال ها چیست؟

سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,ضمیر ناخودآگاه ذهن,امواج ذهنی,

دلیل استفاده از سابلیمینال ها چیست؟

امروزه استفاده از سابلیمینال ها توسط بسیاری از مردم رواج پیدا کرده است. اما دلیل استفاده از سابلیمینال ها چیست و چرا به جای آنها، به سراغ روش های دیگری نرویم؟ این سوالی است که در این مقاله قصد پاسخ دادنش را داریم. پس همراه ما باشید.

سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال ها امواجی هستند که ضمیر خودآگاه را دور میزنند و وارد ضمیر ناخودآگاه می شوند. در درون این امواج ها باورهایی نهفته است که به واسطه ی آنها ما می توانیم برنامه ریزی ذهن مان را تغییر دهیم و آن را به حالتی در آوریم که خود می خواهیم.

دلیل استفاده از سابلیمینال ها

اگر بخواهیم به جای استفاده از سابلیمینال ها از روش دیگری برای باور سازی استفاده کنیم، در بیشتر این روش ها نیاز داریم تا ابتدا با ضمیر خودآگاه رو به رو شویم.

یهترین دلیل استفاده از سابلیمینال ها این است که با استفاده از آنها با ضمیر خودآگاه ارتباط زیادی نخواهید داشت

ضمیر خودآگاه با منطق سروکار دارد و هر چیزی را نمی پذیرد. اگر بخواهید باوری را از طریق خودآگاه وارد ذهن کنید، ابتدا باید برایش دلیل منطقی بیاورید در غیر اینصورت سریعا آن باور را پس خواهد زد. تا زمانی هم که ضمیر خودآگاه را راضی کنید تا فلان باور خاص در ذهن تان شکل بگیرد، ممکن است مدت زیادی طول بکشد.

اینجاست که دلیل استفاده از سابلیمینال ها مشخص می شود. به واسطه ی سابلیمینال شما نیاز آنچنانی به ضمیر خودآگاه ندارید چرا که سر و کار این فایل ها با ضمیر ناخودآگاه شماست. به واسطه ی امواج این فایل ها، باورها با دور زدن ضمیر خودآگاه وارد ضمیر ناخودآگاه می شوند و در آنجا ساکن خواهند شد.

امیدواریم که هم اکنون دلیل استفاده از سابلیمینال ها به جای روش های دیگر باور سازی را متوجه شده باشید. دلیل کلی این است که این نوع باور سازی می تواند به نوعی زودتر نسبت به روش های دیگر پاسخ دهد و برای استفاده از آنها هم نیاز به تلاش خاصی نداریم.


برای مشاهده فایل آموزشی خطرات و عوارض سابلیمینال را دانلود کنید.

عوارض سابلیمینال,آیا سابلیمینال واقعیت دارد,حقیقت سابلیمینال,

برای مشاهده فایل آموزشی قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه را دانلود کنید.

قدرت تلقین,ضمیر ناخودآگاه,قدرت ذهن ناخودآگاه,

برای مشاهده فایل آموزشی بهترین روش برای تغییر افکار و باورها را دانلود کنید.

فایل های سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,تلقين درماني 


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!