فرمول تغییر باور چیست؟

فرمول تغییر باور,سابلیمینال,

فرمول تغییر باور چیست؟

فرمول تغییر باور را نمی‌توان تنها در یک عبارت خلاصه کرد و مجموعه‌ای از پارامترهای مختلف را شامل می‌شود. آنچه که برای تغییر باور حائز اهمیت است، داشتن بیان مثبت است. اگر چنانچه بتوانید مثبت سخن بگویید، ناخواسته افکار مثبت نیز به ذهن شما وارد می‌شود.

چنانچه بدانیم در هر اتفاقی خیری نهفته است، به فرمول تغییر باور تا حدودی نزدیک می‌شویم. بسیاری از افراد در برار ناملایمات زندگی غرولند می‌کنند و یا مدام از وضعیت خود شکایت می کنند. در حالی‌که اگر بتوانیم تکه‌های شکسته ناملایمات زندگی را برداریم و در کنار یکدیگر بچینیم، می توانیم از آن یک تندیس زیبا بیافرینیم. مثبت اندیشی را می‌توان یکی از مهمترین فرمول تغییر باور دانست.

فرمول تغییر باور,سابلیمینال,

چگونگی به کارگیری فرمول تغییر باور در زندگی

یک) تشویش و نگرانی بیش از حد به خود راه ندهید.

نگرانی یک نوع بیماری قرن کنونی است. حذف نگرانی‌ها از دیگر فرمول تغییر باور می‌باشد. نگران از دست دادن سلامتی، از دست دادن عزیزان، از دست دادن شغل و یا نگرانی درباره هرگونه از دست دادنی را کنار بگذارید. این توقع که شما بایستی کامل باشید و یا از دیگران برتر باشید، تنها به شخص شما آسیب می‌رساند و با این نوع تفکر نمی توانید در زندگی پیشرفتی داشته باشید.

دو) بایدها و نبایدها را کنار بگذارید

وقتی از خودمان توقع داریم، بیش از اندازه خود را مسئول می‌دانیم و بدین ترتیب از بایدها و نبایدها برای محکوم کردن خود استفاده می‌کنیم. در نتیجه احساس گناه می کنیم گه چرا به درستی عمل نکرده‌ایم. سعی کنید احساسات بد خود را به احساسات خوب و خوشایند تبدیل کنید و کمتر به خود سخت بگیرید.

سه) لحظات شادی برای خود ایجاد کنید.

از دیگر فرمول تغییر باور تفریح و سرگرمی‌های شادی آور و سالم است که انگیزه ما را نسبت به زندگی بیشتر می‌کند. دیدن سرسبزی درختان، تنفس در هوای تازه، قدم زدن در پارک، شنیدن موسیقی و معاشرت با دوستان همگی لحظات شادی را برای ما به وجود می‌آورند که سبب تغییر نوع نگرش ما نسبت به رویدادهای اطراف می‌شود.

چهار) از سابلیمینال مسیج استفاده کنید.

در حال حاضر، بهترین فرمول تغییر باور را می توان فایل های سابلیمینال مسیج درنظر گرفت. سابلیمینال ها حاوی عبارات تأکیدی هستند که برای شما باورسازی کرده و ناخودآگاه شما را مجدد برنامه ریزی می کنند. برای آشنایی بیشتر با این روش، ویدئوی آموزشی زیر را مشاهده بفرمایید.


برای دانلود رایگان فایل آموزشی بهترین روش برای تغییر افکار و باورها کلیک کنید.

فایل های سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,تلقين درماني 

برای دانلود رایگان فایل آموزشی قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه کلیک کنید.

قدرت تلقین,ضمیر ناخودآگاه,قدرت ذهن ناخودآگاه,


سابلیمینال توانمندسازی ذهن نیمه هشیار

برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,تلقین به ذهن نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,قدرت ذهن در موفقیت,راه های کنترل ذهن خود,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,ذهن هوشیار برتر,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,عکس ضمیر ناخودآگاه,حالت نیمه هوشیاری,نرم افزار برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه, چگونه ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی کنیم,استفاده از ذهن نیمه هوشیار,نرم افزار ساخت فایل سابلیمینال,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,چگونه ضمیر ناخودآگاه را فعال کنیم,ضمیر ناخودآگاه در خواب,اموزش ذهن نیمه هوشیار,استفاده از ذهن نیمه هوشیار,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,آثار مثبت تلقین,انواع تلقین,تلقين درماني,تلقین در قرآن,برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,ذهن هوشیار برتر,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,ذهن فرا هوشیار,بیماران نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,تسلط بر ضمیر ناخودآگاه,ارتباط با ضمیر ناخودآگاه,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,قوانین ضمیر ناخودآگاه,


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در مورد عوارض سابلیمینال پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!