فایل های سابلیمینال چه هستند و چه تاثیری دارند؟

سابلیمینال,سابلیمینال گوش,سیستم شنوایی,سیستم مغزی,

فایل های سابلیمینال چه هستند و چه تاثیری دارند؟

فایل های سابلیمینال به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده اند. عده ای با آنها موافق و عده ای هم مخالف آنها هستند. اما به راستی این فایل ها چه هستند و چه تاثیری می گذارند و آیا واقعا صحت دارند یا فقط ابزاری هستند تا سوء استفاده گران از مردم به واسطه ی آنها سودجویی کنند؟ همراه ما باشید تا پاسخ را به شما بدهیم.

فایل های سابلیمینال چه هستند؟

فایل های سابلیمینال بر روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر می گذارند. گاهی برخی باورها وجود دارند که ذهن به صورت مستقیم آنها را نمی پذرید و ما می توانیم به روش غیر مستقیم آنها را وارد ناخودآگاه خود کنیم.

به عنوان مثال اگر کسی که دارای اضافه وزن است به خود بگوید که لاغر است و از لاغری اش لذت می برد، قاعدتا با مقاومت ذهنی رو به رو خواهد شد. اما فایل های سابلیمینال کاری میکنند که ضمیر خودآگاه ذهن مقاومتش را در برابر این فایل ها از دست بدهد. چرا که این فایلها توانایی دور زدن ضمیر خودآگاه را دارند و بر روی ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر میگذارند.

می توان گفت که تا ۹۰ درصد از کنترل تمام زندگی ما به دست ضمیر ناخودآگاه و اگر ما بتوانیم کنترل آن را به دست بگیریم، در واقع می توانیم زندگی مان را آنطور که خود می خواهیم بسازیم.

کنترل زندگی با فایل های سابلیمینال

آیا سابلیمینال ها معتبر هستند؟

سابلیمینال ها را می توان نوعی تلقین به خود دانست. وقتی که انسان به چیزی باور داشته باشد، زندگی اش بر اساس همان باور ساخته خواهد شد. پس می توان گفت که بله سابلیمینال ها معتبر هستند به شرطی که به خوبی ساخته شده باشند. این فایلها باورهایی را در ما به وجود می آورند که به واسطه ی این باورها، ضمیر ناخودآگاه ما برنامه ریزی شده و زندگی مان تغییر پیدا می کند.

با توجه به این حرف ها، نمی توان گفت که فایل های سابلیمینال ابزار سوءاستفاده هستند! منتهی باید توجه کنید که این فایل ها را از منابعی معتبر خریداری کنید.


برای مشاهده فایل آموزشی خطرات و عوارض فایل های سابلیمینال روی عکس کلیک کنید.

عوارض سابلیمینال,آیا سابلیمینال واقعیت دارد,حقیقت سابلیمینال,

مشاهده فایل آموزشی قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه

قدرت تلقین,ضمیر ناخودآگاه,قدرت ذهن ناخودآگاه,

مشاهده فایل آموزشی بهترین روش برای تغییر افکار و باورها

فایل های سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,تلقين درماني 


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!