عوارض سابلیمینال در تلقین به ضمیر ناخودآگاه چیست؟

سابلیمینال,سابلیمینال عشق,ذهن و ضمیر ناخودآگاه,عوارض سابلیمینال,

عوارض سابلیمینال چیست؟

عوارض سابلیمینال چیست؟ سابلیمینال شامل فایل‌های صوتی و تصویری گوناگونی است که شنیدن و یا دیدن تصاویر آن برای ذهن و ضمیر ناخودآگاه بسیار ساده و آرام بخش هستند. موسیقی فایل‌های صوتی سابلیمینال معمولا برگرفته از اصوات طبیعت و نغمه‌هایی است که سبب آرامش ذهنی می‌شود.

تصاویر نیز معمولا برگرفته از امواج خروشان دریا و طبیعت است. علاوه بر آن به دلیل نفوذی که سابلیمینال در سیستم مغزی فرد دارد، آرامش ذهنی را برای فرد پدید می‌آورد. بدین ترتیب با ورود به سیستم مغزی به ذهن و ضمیر ناخودآگاه شخص نیز نفوذ پیدا کرده و موجب انسجام فکری و برنامه‌ریزی ذهنی می‌شود.

با توجه به شواهد موجود در ارتباط با فایل های صوتی و تصویری سابلیمینال، عوارض سابلیمینال تثبیت نشده است. به دلیل آنکه هدف از بهره‌مندی از سابلیمینال درک و دریافت پیام‌های روشن و مثبت، بهبود روابط میان فردی، سلامت جسمی و روانی است. عوارض سابلیمینال را تنها می‌توان در افکار و باورهای شخص جستجو کرد.

سابلیمینال,سابلیمینال عشق,ذهن و ضمیر ناخودآگاه,عوارض سابلیمینال,

منظور از عوارض سابلیمینال در افکار و باورهای شخص چیست؟

همانطور که از قبل به آن اشاره شد، سابلیمینال و یا فایل‌های صوتی و تصویری آن به خودی خود دارای عوارض سابلیمینال نیستند. در واقع ما با شنیدن موسیقی آرام بخش سابلیمینال و تماشای تصاویری مانند جنگل، آسمان، دریا، رنگ‌های روشن و شفاف و مواردی از این نظر پیام‌های مثبتی را در ذهن خود تداعی می‌کنیم.

اگر چنانچه تفکر فرد به سمت پیامدهای منفی و باورهای ناامید کننده برود، طبیعتا فرایند سابلیمینال در فرد نتیجه بخش نخواهد بود که با توجه به قدرت و نفوذ نغمه‌های دلنشین فایل‌های صوتی سابلیمینال و تماشای تصاویر لذت بخش از جهان هستی، احتمال وقوع این مورد نیز بسیار پایین است.

آیا احساس خستگی و بی حوصلگی به عنوان یکی از عوارض سابلیمینال شناخته شده است؟

طبیعتا برای افرادی که به تازگی شروع به شنیدن فایل‌های صوتی سابلیمینال نموده‌اند، به دلیل طولانی بودن فایل‌های صوتی، امکان خستگی و بی‌حوصلگی در آنها به وجود می‌آید که در این حالت فرد از ادامه گوش دادن به فایل صوتی دست می‌کشد و آن را متوقف می‌کند.

احساس خستگی و یا بی‌حوصلگی به عنوان عوارض سابلیمینال به شمار نمی‌آید و این مورد تنها به دلیل حس آرامش بخش و ریلکسیشنی است که فرد با شنیدن اصوات ملایم موسیقی در خود می‌یابد.


برای دریافت پاسخ آیا سابلیمینال واقعیت دارد فایل آموزشی خطرات و عوارض سابلیمینال را دانلود کنید.

عوارض سابلیمینال,آیا سابلیمینال واقعیت دارد,حقیقت سابلیمینال,

برای دانلود رایگان فایل آموزشی قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه کلیک کنید.

قدرت تلقین,ضمیر ناخودآگاه,قدرت ذهن ناخودآگاه,

برای دانلود رایگان فایل آموزشی بهترین روش برای تغییر افکار و باورها کلیک کنید.

فایل های سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,تلقين درماني 


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در مورد عوارض سابلیمینال پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!