عوارض ترک سیگار: از رویا تا واقعیت

عوارض ترک سیگار: از رویا تا واقعیت

علائم سرفه و سرماخوردگی
وقتی سیگار کشیدن را متوقف می کنید، بسیار محتمل است که برای چند هفته دچار علائم سرفه و سرماخوردگی شوید. نگران نباشید، این نشانه خوبی است! ریه های شما با از بین بردن هر اثری از نیکوتین یا دود سیگار، مجاری هوایی خود را پاک می کنند.
چگونه از دست آن خلاص شویم؟
بگذارید طبیعت مسیر خود را طی کند. انجام فعالیت بدنی، خوردن غذای سالم و نوشیدن مقدار زیادی آب می تواند به شما کمک کند.


برای آشنایی با کارگاه ترک آسان سیگار و قلیان به روش مهندس مرتضی الهی به همراه  سابلیمینال ترک سیگار روی عکس کلیک کنید


افزایش وزن
یکی از عوارض ترک سیگار که خیلی در مورد آن می شنوید این است که می تواند منجر به افزایش وزن شود. چرا؟ قبل از هر چیز مهم است که توجه داشته باشید که سیگار کشیدن با کاهش حس بو و طعم روی اشتهای شما تأثیر می گذارد و همین امر باعث می شود افراد سیگاری کمتر به مواد غذایی علاقه مند شوند. بنابراین، وقتی این حواس برگشت، افراد سیگاری شروع به خوردن بیشتر می کنند. با دانستن این امر، می توانید کالری مصرفی خود را کنترل کنید.

برای از بین بردن عوارض ترک سیگار وحفظ وزن متناسب هنگام ترک سیگار، هر روز مطمئن شوید که:

– تا آنجا که می توانید فعال بوده اید.
– انواع غذاهای با کیفیت بخورید.
– به طور مرتب آب بنوشید.

بیخوابی

این امکان وجود دارد که افرادی که سعی در ترک سیگار دارند، در خواب دچار مشکل شوند یا حتی رویاهای عجیب و غریب ببینند. نیکوتین مستقیماً بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد، که چرخه خواب را مختل می کند.
این علائم ممکن است چند هفته طول بکشد. توصیه می شود برای به حداکثر رساندن کیفیت خواب خود چند قدم ساده بردارید، مثلاً در یک اتاق تاریک بخوابید، دمای اتاق را پایین بیاورید، از مصرف غذای سنگین در وعده شام خودداری کنید.

تحریک پذیری و نوسانات خلقی

وقتی سیگار را ترک می کنید، از دریافت دوز معمول نیکوتین خودداری می کنید، که ناگهان عملکرد مغز شما را دچار مشکل می کند و احساسات مختلفی از قبیل غم، بی تابی و حتی عصبانیت را پدید می آورد.
این رفتارها به دلیل کمبود نیکوتین ایجاد می شود و موقتی است و حداکثر ظرف چند هفته بهبود می یابد. فعالیت مورد علاقه خود را انجام دهید، آرام باشید و استراحت کنید.

عوارض ترک سیگار: از رویا تا واقعیت


برای دانلود رایگان فایل آموزشی بهترین روش برای تغییر افکار و باورها کلیک کنید.

فایل های سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,تلقين درماني 

برای دانلود رایگان فایل آموزشی قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه کلیک کنید.

قدرت تلقین,ضمیر ناخودآگاه,قدرت ذهن ناخودآگاه,


سابلیمینال توانمندسازی ذهن نیمه هشیار

برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,تلقین به ذهن نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,قدرت ذهن در موفقیت,راه های کنترل ذهن خود,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,ذهن هوشیار برتر,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,عکس ضمیر ناخودآگاه,حالت نیمه هوشیاری,نرم افزار برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه, چگونه ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی کنیم,استفاده از ذهن نیمه هوشیار,نرم افزار ساخت فایل سابلیمینال,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,چگونه ضمیر ناخودآگاه را فعال کنیم,ضمیر ناخودآگاه در خواب,اموزش ذهن نیمه هوشیار,استفاده از ذهن نیمه هوشیار,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,آثار مثبت تلقین,انواع تلقین,تلقين درماني,تلقین در قرآن,برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,دانلود کتاب ذهن نیمه هوشیار,برنامه ریزی ذهن نیمه هوشیار,ذهن هوشیار برتر,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,ذهن فرا هوشیار,بیماران نیمه هوشیار,اموزش ذهن نیمه هوشیار,تسلط بر ضمیر ناخودآگاه,ارتباط با ضمیر ناخودآگاه,شناخت کارکرد مغز و حکومت بر ضمیر ناخودآگاه,قوانین ضمیر ناخودآگاه,


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در مورد عوارض سابلیمینال پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!