فایل صوتی سابلیمینال افزایش انرژی با اتصال به منبع

نوع فایل
سابلیمینال با امواج
حجم فایل
137 مگابایت
تولید شده در
گروه آموزشی الهی
تاریخ انتشار
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
دسته بندی
69,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

👈 آیا به دنبال روش برای افزایش انرژی ارتعاشی تان هستید؟
👈 آیا می دانید که یکی از بهترین روش های افزایش انرژی وصل شدن به کائنات و تنظیم ارتعاشات خود است؟
👈 با گوش دادن به فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با اتصال به منبع، بدون تلاش فیزیکی زیاد و فقط با کار کردن روی ذهن خود، انرژی ارتعاشی و سرعت رشد تغییرات مثبت تان را چند برابر افزایش دهید!

بهترین روش افزایش انرژی ، وصل شدن به کائنات و تنظیم ارتعاشات خود است. فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع بهترین پاسخ و راه حل شماست!👌👌👌


👈 افزایش انرژی با متصل شدن به منبع

 تا به حال چند بار سعی کرده اید که به اجبار احساس خودتان را خوب نگه دارید اما بعد از مدت کوتاهی دوباره به حالت قبلی خود برگشته اید؟

اگر این مورد برای شما پیش آمده یعنی احساسات طبیعی شما یا همان انرژی ارتعاشی شما در سطح پایینی است. پس پیشنهاد می کنیم که این مطلب را دانستن چگونگی وصل شدن به کائنات بخوانید.

همه اشیاء، موجودات زنده، احساسات و هر چیزی در جهان هستی دارای ارتعاشاتی هستند که آن ارتعاشات را به محیط پیرامونشان انتقال می دهند. جهان نیز این ارتعاشات را دریافت کرده و به ما باز می گرداند. به عبارت دیگر آنچه را که در حال دریافت آن هستی همان چیزی است که آنرا قبلا به جهان داده ای و ارتعاشات آنرا به جهان ارسال کرده ای.

این ارتعاشات تحت قوانین خاصی عمل میکنند و یکی از این قوانین اصلی، قانون جذب است. این قانون ارتعاشاتی که ما ارسال می کنیم را با آنچه که باید جذب یا دفع کنیم هماهنگ می کند.

بر اساس قانون جذب، شما واقعیت زندگی خودتان را با انرژی ارتعاشی که دارید می سازید. در حقیقت، زندگی واقعی شما بازتاب فرکانس هایی است که ارتعاشات شما به جهان هستی ارسال کرده است و وصل شدن به کائنات برای شما به ارمغان آورده است.

بهترین روش افزایش انرژی ، وصل شدن به کائنات و تنظیم ارتعاشات خود است. فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع بهترین پاسخ و راه حل شماست!👌👌👌

👈ارتعاشات شما واقعیت شما را می سازد!

واقعیتهای زندگی شما با توجه به افکار و احساسات شما ایجاد میشود. وضعیت کنونی شما، ارتعاشات خاص خود را تولید می کند و این ارتعاشات در جهان هستی منعکس می شود. در نتیجه مانند آهنربا مردم، موقعیت ها، اتفاقات و شرایطی را که بیشترین هماهنگی با وضعیت پیشنهادی شما را دارد، برایتان جذب میکند. به عبارت دیگر، شما مسئول کامل طرح ریزی مسیر زندگی خودتان و حرکت در امتداد این مسیر برای وصل شدن به کائنات هستید.

شما تنها فردی هستید که می توانید با انرژی ارتعاشی که منعکس می کنید، واقعیت های زندگی تان را شکل دهید. این انرژی همیشه در حال حرکت است بنابراین می تواند شما را رو به جلو یا به عقب حرکت دهد. تا زمانی که مغز شما دارای هوش و آگاهی نسبت به این مسائل باشد و الگوهای ذهنی درست و مناسبی داشته باشید که بتوانید ارتعاشات مثبتی داشته باشید، شما توانایی عظیمی برای تغییر و تحول زندگی تان و راهنمایی به سمت خواسته هایتان و وصل شدن به کائنات خواهید داشت.

👈ارتعاش یا ارتعاشات انرژی چیست؟

تا به اینجا شما دانستید که جهان از انرژی تشکیل شده است. طبق قوانین فیزیک، هر حرکتی، جریان الکتریکی تولید می کند و هر چیزی که جریان الکتریکی تولید می کند، در اطراف خود دارای میدان الکترومغناطیسی است و به هر پالسی که این میدان های الکترومغناطیسی مرتعش می شوند، ارتعاش می گویند. هرچه ارتعاش بالاتر باشد، تندتر و سریعتر است و وقتی که آهسته تر می شود، سطح ارتعاش، پایین تر است. این ارتعاش با مقیاس هرتز اندازه گیری می شود.

تحقیقات دانشمندان نشان داده که هر حالتی از انسان دارای ارتعاش مشخصی است و بنابراین توانسته اند فرکانس های مرتبط با بهبود و التیام و عشق و محبت و … را کشف کنند. اگر انسان نیز در معرض این فرکانس های ارتعاشی قرار بگیرد، ارتعاشات او نیز با آن فرکانس ارتعاشی هماهنگ شده و در نتیجه فرد به نتیجه مطلوب خود خواهد رسید. به این کار درمان با موسیقی درمانی می گویند.

زمانی که ارتعاشات ماده کند باشد جسم به صورت جامد دیده می شود (مثل بدن ما) و زمانی که ارتعاشات ماده سریعتر باشد جسم به حالت گاز می شود و دیگر آنرا نمی توان دید و یا لمس کرد (مثل هوا، هاله انرژی ما و …).

بهترین روش افزایش انرژی ، وصل شدن به کائنات و تنظیم ارتعاشات خود است. فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع بهترین پاسخ و راه حل شماست!👌👌👌

👈راز پنهان بالا بردن انرژی ارتعاشی؟!

 علم ثابت کرده که افکار دارای فرکانس هستند و اخیراً کشف شده است که قلب دارای میدان الکترومغناطیسی است که بسیار قویتر و قدرتمندتر از مغز است.

مطالعات ثابت کرده است که احساسات منفی، انرژی ارتعاشی ما را کاهش میدهد در حالی که حالت های مثبت، فرکانس را افزایش میدهد و این دلیل اینست که چرا افرادی که نگرش مثبتی دارند می توانند سریعتر از افراد دیگر به اهدافشان برسند.

بنابراین اگر قانون جذب، انرژی های همسان را به هم متصل می کند، چقدر طول میکشد که شما احساسات و افکار مثبت خودتان را تکرار کنید تا بتوانید آنچه را که می خواهید جذب کنید. در حقیقت شما آنچه را که هستید جذب می کنید و توسعه می دهید و این دلیل ثروتمندتر شدن ثروتمندان و فقیرتر شدن فقیران است.

👈از انرژی ارتعاشی تان برای رسیدن به آنچه که می خواهید استفاده کنید!

باید به شما بگوییم که این انرژی ارتعاشی شماست که مشخص می کند چه چیزی را در زندگی تان جذب و چه چیزی را دفع کنید.

گوش دادن به فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با اتصال به منبع، به شما کمک می کند تا ارتعاشات شما گسترش یافته و آگاهی شما نیز افزایش یابد چون گسترش آگاهی شما میتواند به شما کمک کند تا به مرحله بعدی سعود کنید و خود را توسعه دهید و در نتیجه سطح انرژی ارتعاشاتتان را به اوج برسانید.

این فایل صوتی شامل پیام های پنهان همراه با موسیقی درمانی است که به شما کمک میکند مقاومت خود را از بین ببرد و با رها کردن استرس و احساسات منفی، انرژی را در زندگیتان به جریان بیندازید و سطح آگاهی و ارتعاشات خود را با این روش افزایش دهید. فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع، شما را با ارتعاش انرژی برتر متصل کرده ( به منبع و روح خود) و شما میتوانید به خواسته ها و اهداف واقعی تان برسید.

فرکانس های استفاده شده در این فایل صوتی سابلیمینال مسیج، حالات روحی شما را بهبود بخشیده و فرکانس های مغز شما را با احساسات مثبت، شادی، لذت و نشاط هماهنگ می کند و شما را از ارتعاشات منفی مانند گناه و ترس آزاد می کند.

با استفاده از فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع، قدرت ارتعاشات زندگی خودتان را برای داشتن لحظات زیبا، بالا ببرید و خوشبختی، رضایت و شادی واقعی را پیدا کنید.

بهترین روش افزایش انرژی ، وصل شدن به کائنات و تنظیم ارتعاشات خود است. فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع بهترین پاسخ و راه حل شماست!👌👌👌

👈گوش کردن به فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با اتصال به منبع نتایج زیر را برای شما بوجود خواهد آورد:

✔️اتصال به بارقه های الهی

✔️پاکسازی سیستم خود از ارتعاشات منفی

✔️بهبود خلق و خوی

✔️احساس شادی و نشاط داشتن

✔️ گسترش و افزایش سطح انرژی

✔️آکنده شدن از گرما و عشق با انرژی الهی

✔️ عشق و احترام بینهایت به حیوانات و همه موجودات هستی

✔️اتصال به مرکز وجودی خود

✔️داشتن افکاری و احساسات خوب

✔️ بالا بردن ارتعاشات و آشکار کردن آرزوهای شما

✔️ احساس امنیت، ثبات و محافظت شدن را داشتن

✔️ عشق ، فراوانی و سعادت بخش جدایی ناپذیر زندگی بودن

✔️تبدیل شدن به فردی بهتر و جذب معجزه های عالی در زندگی

✔️ دادن انرژی عشق به مردم و دریافت قدرت های عظیم برگشتی از عشق

بهترین روش افزایش انرژی ، وصل شدن به کائنات و تنظیم ارتعاشات خود است. فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع بهترین پاسخ و راه حل شماست!👌👌👌


✔️ برای شنیدن قسمتی از فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع کلیک کنید👇👇👇


👈لطفا قبل از گوش دادن به فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع دستورالعمل زیر را به دقت مطالعه نمایید.

سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با وصل شدن به کائنات,


بهترین روش افزایش انرژی ، وصل شدن به کائنات و تنظیم ارتعاشات خود است. فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی با متصل شدن به منبع بهترین پاسخ و راه حل شماست!👌👌👌

برای مشاهده مجموعه فایل های سابلیمینال مسیج استفاده از انرژی های کائنات کلیک کنید.

قانون جذب در 68 ثانیه استر هیکس

برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

👈 تجربیات افرادی که از فایل های سابلیمینال مسیج استفاده کرده اند
👈 سابلیمینال مسیج چیست و چگونه عمل می کند؟
👈 مقالات ضمیر ناخودآگاه
👈 دانلود رایگان ویدئو های آموزشی سابلیمینال مسیج و Subliminal Messages
👈 تست های روانشناسی
👈 دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج جذب فراوانی
👈مقالات موفقیت
👈 مشاهده همه فایل های سابلیمینال مسیج – Subliminal Message
👈مشاهده ویدئو های کانال آپارات گروه آموزشی الهی

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما باخوشرویی پاسخگوی شما هستند!

   راهنمای خرید:
  • گوش کردن به دموی یک دقیقه ای از فایل های صوتی سابلیمینال مسیج به شما در انتخاب بهتر کمک میکند. پس حتماً قبل از خرید، موضوع عبارت های تأکیدی را مطالعه و دمو را گوش دهید و سپس برای خرید اقدام نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • هرگونه کپی برداری، انتشار و یا استفاده تجاری از محصولات این سایت ممنوع بوده و گروه آموزشی الهی هیچگونه رضایتی از این بابت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *