فایل صوتی موسیقی درمانی رزونانس شومان

نوع فایل
موسیقی درمانی
حجم فایل
137 مگابایت
تولید شده در
گروه آموزشی الهی
تاریخ انتشار
۱۰ خرداد ۱۳۹۸
دسته بندی
69,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

👈 آیا می‌دانستید که با هم فرکانس شدن با ارتعاشات زمین می توانید ارتعاشات خودتان را بازسازی کنید؟
👈 آیا می دانستید که با آهنگ مدیتیشن صوتی رزونانس شومان می توانید در بسیاری از جنبه های زندگی مثل سلامت روانی و سلامت جسمی، تغییرات قابل توجهی را بوجود آورید و از آلودگی های ارتعاشی محیط اطرافتان در امان بمانید؟
👈 با دانلود امواج باینورال و گوش دادن به امواج آلفا مدیتیشن رزونانس شومان بدون تلاش فیزیکی زیاد انرژی حیاتی تان را به طور چشمگیری افزایش دهید!
👈 استفاده از فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان را شروع کنید و از نتایج متحیر کننده آن لذت ببرید!

فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان بهترین آهنگ مدیتیشن صوتی برای دانلود امواج باینورال و امواج آلفا مدیتیشن است!👌👌👌

رزونانس شومان چیست؟

کره زمین با مجموعه ای از فرکانس های مخصوص به خود در حال ارتعاش است و در دهه پنجاه پروفسور شومان کشف کرد که میدان مغناطیسی کره زمین در فرکانس یکنواخت ۸۳/۷ هرتز ارتعاش می کند. اما در سال ۱۹۷۹ این کشف، هربرت کوینگ را برانگیخت و باعث شد کشف کند که یک همبستگی بین ارتعاشاتی که از زمین تولید میشود و ارتعاشات مغز انسان و پستانداران وجود دارد.

فرکانس رزونانس میدان مغناطیسی کره زمین فرکانس طبیعی بسیار مناسبی برای مدیتیشن و ریلکسیشن می باشد. اگر شما بتوانید فرکانسهای بدن و ذهن را تا این حد کاهش دهید می توانید خود را با منبع عظیم و خاموش نشدنی انرژی های حیاطی که کل سیاره را احاطه کرده است هماهنگ کنید. آن انرژی است که شما را قادر می کند افکار خود را نیرومند سازید.

کاهش فرکانس مغز تا حد فرکانس رزوناس شومان ۸۳/۷  باعث کشیده شدن گردابی از انرژی بدور شما می گردد و شما با کاهش فرکانسهای ذهنی تا حد فرکانس زمین می توانید بصورت اتوماتیک میزان زیادی از انرژی را جذب کنید و می توانید آن را در افکارتان منعکس کنید. بنابراین تجلی افکار شما ساده تر و سریع تر خواهد بود.

همانگونه که گفته شد مغز انسان بسته به کاری که ذهن انجام می دهد در فرکانس های خاصی ارتعاش می کند. نتایج الکترو آنسفالو گرافی نشان می دهد که وقتی فرد کاملا بیدار است محدوده فرکانس مغزی در فاصله ۱۴ تا ۳ سیکل در ثانیه یا هرتز قرار دارد. این محدوده به عنوان وضعیت بقای ذهن شناخته می شود و در این حالت ذهن هوشیار بوده و در حالت انجام فعالیتهای روزمره می باشد. در زیر مجموعه دیگری از وضعیت های ذهنی قرار دارد

آلفا: ۱۳-۷ سیکل در ثانیه با خیالبافی وضعیت های مدیتیشن مرتبط با یادگیری و حافظه

تتا: ۵/۳-۷ سیکل در ثانیه وضعیت ریلکسیشن عمیق مرتبط با مهارتهای فرا حسی و نیروهای روانی

دلتا:۵/۳-۵/. سیکل در ثانیه خواب بسیار عمیق وضعیت ایمونولوژیک قوی.

شما در طول روز بصورت نا آگاهانه به همه این وضعیتهای مختلف مغزی می رسید.

هنگامی که ذهن شما به میزان کافی پیشرفت کرد می توانید بصورت ارادی به هر یک از آنها که بخواهید برسید. تغییر سطح آگاهی به معنای تغییر تعدی الگو های امواج مغزی در ذهن می باشد. این امر منجر به ایجاد یکی از سطوح مختلف حالت خلسه در فرد می شود. این وضعیتهای چهارگانه مغزی در یکدیگر ادغام شده اند. مثلا فرکانس امواج مغزی شما در حد ۷ هرتز ارتعاش کند می توانید آن را حد پایین آلفا و یا حد بالای تتا در نظر بگیرید. همچنین معلوم شده است وضعیت های آلفا و تتا می توانند برای تمرینات ذهنی شرایط بسیار مؤثری را فراهم کنند.

بنابراین چند دلیل عمده برای تغییر امواج مغزی شما وجود دارد. هنگامی که مغز شما در فرکانس روزنانس ارتعاش می کند شما با میدان طبیعی زمین هماهنگ می شوید و این باعث می شود مقدار زیادی انرژی را به سوی خود بکشید و افکار خود را قدرتمند کنید. توانایی استفاده شما از ذهنتان افزایش می یابد و قدرت فعالیت ذهنی شما شارژ می گردد.

فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان بهترین آهنگ مدیتیشن صوتی برای دانلود امواج باینورال و امواج آلفا مدیتیشن است!👌👌👌

با دانلود امواج باینورال و امواج آلفا مدیتیشن فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان ، انرژی تان را احیا کنید!

متأسفانه امروزه محیط اطراف ما دارای آلودگی های فراوان الکترومغناطیسی است و عوامل بوجود آورنده این آلودگی، تیرهای برق ، ماهواره، تلفن همراه، مایکروفر و … است. همه این عوامل مخرب هستند و سبب می شوند که نتوانیم با ارتعاشات طبیعی زمین هماهنگ شویم. به گفته دانشمندان این افزایش آلودگی مغناطیسی می تواند عامل اصلی بروز افسردگی، بیماریهای ناشی از استرس و خستگی بیش از اندازه مردم در طول روز باشد.

نگران نباشید! خبر خوب اینست که شما با استفاده از فایل موسیقی درمانی رزونانس شومان، می توانید به طور مصنوعی این ارتعاشات را برای خودتان بازسازی کنید. در نتیجه با گوش دادن به این ارتعاشات، می توانید در بسیاری از جنبه های زندگی مثل سلامت روانی تا سلامت جسمی تغییرات قابل توجهی را بوجود آورید. به علاوه این فایل صوتی رزونانس شومان میتواند شما را در برابر آلودگی های الکترومغناطیسی ایجاد شده حفظ کند که البته این موضوع از طرف دانشمندان ناسا و پژوهشگران دانشگاه های معتبر دنیا اثبات شده است.

فایل صوتی امواج مغزی و موسیقی درمانی رزونانس شومان، شامل فرکانس ۸۳/۷ هرتز امواج آلفا-تتا به همراه موسیقی های آرامش بخش طبیعت و موسیقی درمانی ریلکسیشن است که به شما کمک می کند تا به راحتی ریلکس شوید و به فرکانس های جهان متصل شوید.

همچنین فرکانس های دیگر این فایل امواج مغزی مرتبط با آزادسازی اندورفین، احساس خوب، احساس امنیت، احساس تندرستی، حالت های خلقی مناسب و خوب، خلاقیت، مسئولیت پذیری برای شارژ بدنتان با انرژی، عملکرد سیستم ایمنی بدن می باشد.

گوش دادن به فایل صوتی امواج مغزی و موسیقی درمانی رزونانس شومان به شما کمک می کند تا علاوه بر همگام سازی (انطباق زمانی) مغز شما با ریتم زمین، ذهن و بدن شما را التیام ببخشد، خلاقیت شما را تحریک کند و سیستم ایمنی بدنتان را به حداکثر کارایی خود برساند.

فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان بهترین آهنگ مدیتیشن صوتی برای دانلود امواج باینورال و امواج آلفا مدیتیشن است!👌👌👌


👈 گوش کردن به فایل سابلیمینال موسیقی درمانی رزونانس شومان نتایج زیر را برای شما بوجود خواهد آورد:

✔️جوانسازی، زنده سازی دوباره و متعادل کردن جسم خود

✔️ بهبود سلامتی خود

✔️از بین بردن افسردگی

✔️افزایش خلاقیت و حل مسأله

✔️افزایش یادگیری ،تمرکز و حافظه

✔️خنثی کردن اثر مخرب آلودگی های الکترومغناطیسی

✔️شارژ شدن از انرژی جهان

✔️بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان بهترین آهنگ مدیتیشن صوتی برای دانلود امواج باینورال و امواج آلفا مدیتیشن است!👌👌👌


✔️ برای شنیدن قسمتی از فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان کلیک کنید👇👇👇


👈 لطفا قبل از گوش دادن به فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان دستورالعمل زیر را به دقت مطالعه نمایید.

فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان بهترین آهنگ مدیتیشن صوتی برای دانلود امواج باینورال و امواج آلفا مدیتیشن است!👌👌👌


برای مشاهده مجموعه فایل های سابلیمینال مسیج استفاده از انرژی های کائنات روی عکس زیر کلیک کنید.

تقویت نیروی چی,انرژی کی چیست,چگونه نیروی درونی خود را فعال کنیم,تمرینات انرژی چی,قدرت نیروی چی,تقویت قوه شهود,ذکر برای روشن بینی,بیداری روح,فایل صوتی مدیتیشن ارتباط با خود برتر,شهود باطنی چیست,قانون جذب در 68 ثانیه استر هیکس,دانلود موسیقی بینورال,فایل صوتی امواج مغزی,رزونانس شومان,موسیقی درمانی,امواج تتا,رزونانس شومان,دانلود امواج باینورال,امواج آلفا مدیتیشن,آهنگ مدیتیشن صوتی,فایل صوتی امواج مغزی,

فایل صوتی امواج مغزی رزونانس شومان بهترین آهنگ مدیتیشن صوتی برای دانلود امواج باینورال و امواج آلفا مدیتیشن است!👌👌👌


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

👈 تجربیات افرادی که از فایل های سابلیمینال مسیج استفاده کرده اند
👈 سابلیمینال مسیج چیست و چگونه عمل می کند؟
👈 مقالات ضمیر ناخودآگاه
👈 دانلود رایگان ویدئو های آموزشی سابلیمینال مسیج و Subliminal Messages
👈 تست های روانشناسی
👈 دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج جذب فراوانی
👈مقالات موفقیت
👈 مشاهده همه فایل های سابلیمینال مسیج – Subliminal Message
👈مشاهده ویدئو های کانال آپارات گروه آموزشی الهی

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!

   راهنمای خرید:
  • گوش کردن به دموی یک دقیقه ای از فایل های صوتی سابلیمینال مسیج به شما در انتخاب بهتر کمک میکند. پس حتماً قبل از خرید، موضوع عبارت های تأکیدی را مطالعه و دمو را گوش دهید و سپس برای خرید اقدام نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • هرگونه کپی برداری، انتشار و یا استفاده تجاری از محصولات این سایت ممنوع بوده و گروه آموزشی الهی هیچگونه رضایتی از این بابت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *