فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل

نوع فایل
MP3
حجم فایل
68 مگابایت
تولید شده در
تاریخ انتشار
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
40,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

 آیا میدانید برای  جذب عشق و جذب مرد خوب چکار باید کرد؟ این فایل جواب دخترهایی هست که میپرسند چگونه شوهر گیر بیاریم!

 قبل از اینکه سراغ جذب مرد  و جذب عشق و اینکه چگونه شوهر گیر بیاریم برویم باید با عملکرد این روش آشنا شوید. جذب مرد و جذب عشق نیاز به وقت گذاشتن و شناسایی مقاومتها و رهاسازی دارد که با استفاده از تکنولوژی سابلیمینال مسیج یا همان هیپنوتراپی پنهان امکان پذیر و دردسترس شماست. برای جذب مرد و جذب عشق این فایل به شما کمک میکند تا بدونیم چگونه شوهر گیر بیاریم و در زندگی آرامش بیشتری داشته باشیم.پس این متن رو تاآخر بخونید.دیگر نگویید چگونه شوهر گیر بیاریم ! فایل های سابلیمینال جذب عشق راه حل ساده اما کارآمد برای شماست!

👈آیا می‌دانستید در تمام فعالیت‌های مربوط به مغز شما، اصلاح الگوهای ضمیر ناخودآگاه بیشترین تأثیر را در موفقیت تان دارد؟

👈پهیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم، ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخوداگاه و ایجاد الگوهای ذهنی قدرتمند برای تحقق اهداف و آرزوهای شماست!

👈با فایل های هیپنوتراپی پنهان جذب عشق زودتر به خواسته قلبی تان برسید!

👈استفاده از فایل های هیپنوتراپی پنهان جذب عشق را شروع کنید و از نتایج متحیر کننده آن لذت ببرید!

برای مشاهده مقالات جذب عشق و روابط روی عکس زیر کلیک کنید

عروس و داماد خوشحال,جذب عشق ,جذب مرد,چگونه شوهر گیر بیاریم

👈فایل صوتی سابلیمینال جذب عشق ۳ مفهوم قدرتمند را به ضمیر ناخودآگاهتان القا می کند تا بتوانید مرد رؤیاهایی تان را جذب کنید:

۱- عشق همه جا وجود دارد. عشق یک انرژی بینهایت است و هرگز از بین نمیرود و همیشه وجود دارد. شما می توانید هر زمان که بخواهید با انرژی عشق هم فرکانس شوید.

۲- تنها بودن به معنای تنها ماندن نیست. لذت بردن از زندگی و پیدا کردن معنایی در آن دو جزء مهم برای جذب مرد رؤیایی تان است تا به خاطر ترس از تنها ماندن و قانع شدن به این شرایط، زندگی با یک مرد را شروع نکنید. داشتن رضایت از زندگی به شما این اطمینان را میدهد که شما مردی را منطبق با نیازها و ارزش هایتان جذب می کنید.

۳- برای خودتان معیاری را تعریف کنید و به هر مردی تکیه نکنید. چون داشتن معیار برای جذب مرد رؤیایی تان یک عامل مهم و ضروری است. ناامیدی و درخواست پیدا کردن شخصی که فقط تنهایی شما را پر کند چیزی است شما واقعاً نمی خواهید.

این فایل صوتی شامل فرکانس هایی برای افزایش ارتباطات، توافق، صبر و عشق است. همچنین فرکانسی برای حالت آرامش در شما به وجود می آورد که ذهن ناخودآگاه شما می تواند پیام ها را به راحتی دریافت کند و الگوهای نادرست ذهنی در مورد عشق و رابطه را تغییر دهد.

گوش دادن به این فایل صوتی به مدت ۲۱ تا ۹۰ روز قبل از خواب توصیه می شود.

جذب کردن مرد ایده ال به زندگیتان راحتر از آن چیزی است که تصور می کنید. شما لازم نیست کار خاصی انجام دهید یا اینکه در مورد آن استرس داشته باشید.

دیگر نگویید چگونه شوهر گیر بیاریم ! فایل های سابلیمینال جذب عشق راه حل ساده اما کارآمد برای شماست!

👈گوش کردن به فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل نتایج زیر را برای شما بوجود خواهد آورد:

✔️ایجاد باورهاي مثبت و قوی در مورد عشق و روابط

✔️انتخاب مرد متناسب با ارزش ها که با احترام و با عشق با شما برخورد کند

✔️داشتن باور نسبت به اینکه در مسیر جذب نیمه گمشده تان هستید

✔️ایجاد احساس لیاقت و شایستگی مرد مناسب را داشتن

✔️هم فرکانسی شدن با نیروی عشق

✔️احساس رضایت از زندگي

✔️دعوت از نیمه گمشده تان برای ورود به زندگی شما خارج از بعد مکان

✔️احساس دوست داشته شدن توسط اطرافیان

✔️ایجاد احساس راحتی، احترام به خود، اعتماد بنفس و قدرتمندی

✔️سپاسگزار عشق بودن


 برای شنیدن قسمتی از این فایل صوتی کلیک کنید

دیگر نگویید چگونه شوهر گیر بیاریم ! فایل های سابلیمینال جذب عشق راه حل ساده اما کارآمد برای شماست!

برای مشاهدهمجموعه فایل های هیپنوتراپی پنهان جذب مرد ایده آل روی عکس زیر کلیک کنید

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان,قانون جذب در روابط عاشقانه,,جذب عشق ,جذب مرد,چگونه شوهر گیر بیاریم

 

این فایل صوتی به شما کمک می کند تا گفتگوهای درونی خود را نسب به عشق و علاقه و روابط مثبت کنید. همچنین باور اینکه شما شایستگی و لیاقت یک رابطه عاشقانه را دارید در ذهن ناخودآگاه شما تثبیت می کند.

بدین ترتیب شما احساس میکنید که پیدا کردن عشق آسان است و عشق خودش راهش را برای آمدن به سمت شما پیدا می کند.

برای خرید مجموعه فایل های هیپنوتراپی جذب مرد ایده آل و یا جذب زن ایده آل با تخفیف ویژه کلیک کنید.

 

دیگر نگویید چگونه شوهر گیر بیاریم ! فایل های سابلیمینال جذب عشق راه حل ساده اما کارآمد برای شماست!

برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی عکس زیر کلیک کنید.

فایل سابلیمینال جذب همسر,سابلیمینال, هیپنوتراپی پنهان

👈 سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) چیست و چگونه عمل می کند؟

با قاطعیت تمام می توان گفت که قدرت واقعی شما در استفاده از ضمیر ناخودآگاه شماست و ضمیر ناخودآگاه شما توانایی رساندن شما را به هر هدفی دارد. بنابراین با دسترسی به ناخودآگاه و بارگزاری مجدد آن به راحتی می توانید اهدافتان را محقق کنید و به آرزوهایتان برسید.

شاید بتوان گفت که ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخودآگاه استفاده از روش سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) است که به نوعی خود هیپنوتیزم پنهان محسوب می شود. در این روش عبارات تأکیدی دقیق و قدرتمندی در یک فایل صوتی ضبط شده و از طریق ضمیر ناخودآگاه شما شنیده می شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

این عبارات تأکیدی پنهان در حقیقت ضمیر خودآگاه شما را که در برابر تغییر مقاومت می کند دور می زند. در نتیجه مانعی برای ورود آنها به اعماق ذهن شما وجود نخواهد داشت و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

برای استفاده از فایل های صوتی سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) باید به این نکته توجه داشت که تکرار آنها سبب کسب نتیجه بهتر از این فایل می شود. با تکرار است که ذهن ناخودآگاه شما دوباره برنامه ریزی می شود و در نتیجه واقعیت های جدید زندگی آنگونه که شما دوست دارید شکل خواهد گرفت.

برای دانلود رایگان سابلیمینال مسیج روی عکس زیر کلیک کنید.

فایل سابلیمینال جذب همسر,تکنیک های فراموشی


 پاسخ به سؤالات متداول درباره فایل های سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان)

۱- چرا عبارت های تاکیدی این فایل در سایت درج نشده است؟

تولید فایل های سابلیمینال نیاز به مهارت و دانش خاصی دارد و نوع جمله بندی و کلماتی که در فایل گنجانده میشود بسیار مهم است و باید به نحوی باشد که ضمیر ناخود آگاه آنها را بپذیرد و قبول کند. طراحی عبارتها نتیجه سالها تجربه همکاران ما در حوزه روانشناسی و موفقیت می باشد و به منظور حفظ زحمات همکاران و جلوگیری از کپی برداری توسط دیگر سایت ها از قرار دادن لیست عبارتهای تاکیدی معذوریم.

۲- عبارتهای تاکیدی پنهان چه چیزی هستند و چگونه کار می کنند؟

عبارتهای تاکیدی پنهان بخشی از ساختار فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) هستند که میتوانند از منطق و خودآگاه شما بدون مقاومت عبور کنند و مستقیما وارد ضمیر ناخوداگاهتان شوند. این فایل ها تلقینات مثبتی هستند که با تکنولوژی منحصر به فرد در یک فرکانس پایین ضبط شده اند تا ضمیر ناخودآگاه شما آنها را دریافت کرده و آنها را به عنوان الگوها و باورهای جدید بپذیرد.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر مقالات ضمیر ناخودآگاه را مطالعه نموده و فایل های آموزشی در قسمت دانلود های رایگان را دانلود نمایید.

۳- هنگام گوش دادن به فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) چه چیزی را باید بشنوم؟

فایل عبارتهای تاکیدی پنهان شامل موزیک های آرامش بخش و بعضاً صدای طبیعت است. همچنین عبارت های تأکیدی در لایه های مختلف به فایل های صوتی اضافه می شود و شاید شما بطور واضح نتوانید پیامی بشنوید. به همین دلیل است که به آن هیپنوتراپی پنهان نیز می گویند.فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل نیز به همین صورت است.

۴- چگونه میتوانم بفهمم که فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) برای من تأثیرگذار بوده است؟

در یک زمان کوتاه شما میتوانید تغییرات قابل توجهی را در احساسات و واقعیت های خود تشخیص دهید. شما میتوانید تجربه های مثبت بیشتری را در روال زندگی و موقعیت ها احساس کنید. الگوهای فکری شما اتوماتیک با باورهای که در خدمت شما و اهدافتان باشد جایگزین میشود. البته پیام های پنهان یک قرص جادویی نیست و موفقیت این جلسات به خواسته شما ربط دارد و اینکه چقدر شما عمیقا میخواهید به هدفتان برسید. پشتکار و زمانی که شما برای گوش دادن به آنها اختصاص میدهید و تمرکز بسیار مهم است. 


برای دیدن همه  فایل های سابلیمنال جذب عشق روی عکس زیر کلیک کنید.

فایل سابلیمینال جذب همسر,سابلیمینال عشق,قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

۵- چگونه میتوانم به فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) گوش کنم؟

دستورالعمل استفاده از این فایل های صوتی به طور کامل در همین صفحه بیان شده است و به هنگام خرید فایل نیز دستورالعمل صوتی و pdf نیز به همراه لینک محصول برای شما ارسال خواهد شد. لطفا برای نتیجه گیری بهتر با دقت به دستورالعمل داده شده توجه نمایید. البته خیلی بهتر است هنگامی که میخواهید به این فایل های صوتی گوش دهید در یک محل راحت بنشینید یا دراز بکشید و عضلات خود را شل کنید و چند نفس عمیق بکشید و روی ذهن و هدفی که میخواهید به آن برسید تمرکز کنید.

شما میتوانید از تکنیک های تجسم خلاق و دیگر روشهای برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه نیز برای نتیجه گیری سریعتر استفاده کنید. البته استفاده از این تکنیکها ضروری نبوده ولی میتواند تأثیر این فایل های سابلیمینال مسیج را افزایش دهد.

۶- آیا برای گوش دادن به فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) استفاده از هدفون ضروری است؟

فایلهای سابلیمینال بدون امواج مغزی را می توانید بدون هدفون گوش دهید ولی استفاده از هدفون برای نتیجه گیری بهتر توصیه می شود. برایگوش دادن به فایل های سابلیمینال با امواج مغزی باینورال استفاده از هدفون ضروری است. فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل با امواج بوده و استفاده از هدفون ضروری است.

۷- آیا میتوانم هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات به فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) گوش دهم؟

رانندگی یا کار با ماشین آلات نیاز به دقت و هوشیاری دارد و به دلیل استفاده از موزیک های ریلکسیشن که ممکن است سطح هوشیاری شما را کاهش دهد گوش دادن به این فایل صوتی توصیه نمی شود.

 

دستورالعمل-باینورال

۸- آیا در محل کار یا در خانه میتوانم به این فایلها گوش دهم؟

همانطور که در دستورالعمل فایل ها توضیح داده شده است، فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) که با امواج مغزی همراه هستند باید شب به هنگام خواب و حداکثر یک ساعت گوش داده شوند.

سایر فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) که بدون امواج مغزی هستند را می توانید در طول شبانه روز و به مدت زمان دلخواه گوش دهید و آنها را تکرار کنید چون تکرار مهمترین نکته برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است بنابراین توصیه میشود تا آنجا که ممکن است در طول شبانه روز به این فایلها گوش دهید.

تمامی نکات استفاده از فایل های سابلیمینال در فایل آموزشی 👈 قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه 👉 توضیح داده شده است. همچنین دستورالعمل صوتی به همراه لینک دانلود فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل برای شما قرار داده شده است.

۹- آیا باید با صدای بلند به این فایلها گوش کنم یا صدای کم؟

بهتر است که با صدای متعادل به این فایلها گوش دهید، مقدار صدایی که به شما احساس راحتی بدهد نه خیلی بلند و نه خیلی کم.

۱۰- برای نتیجه گیری چه مدت باید به فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) گوش کنم؟

حداقل ۲۱ روز به صورت مداوم و پشت سر هم به فایلهایی که خریداری کرده اید گوش کنید ولی اگر در این مدت تغییری را احساس نکردید اصلا نگران نباشید و به خودتان وقت بیشتری بدهید و تا ۹۰ روز به گوش دادن ادامه دهید. چون ضمیر ناخوداگاه هر شخص نسبت به عبارتهای تاکیدی پنهان واکنش متفاوتی نشان میدهد بنابراین احساس استرس در مورد آن نداشته باشید و به خودتان مهلت دهید.

سعی کنید تا آنجا که ممکن است از این روند لذت ببرید و مطمئن باشید که ضمیر ناخودآگاه شما این پیامها را دریافت میکند. شما بعد از گذشت چند روز یا چند هفته خودتان متوجه تغییراتی خواهید شد و نشانه هایی را در زندگی روزمره تان خوهید دید.

گوش دادن به این فایل را تا زمانی ادامه دهید که احساس کنید دیگر نیازی به آن ندارید و اینکار ممکن است بین ۲۱ تا ۹۰ روز زمان ببرد. البته هیچ قانون از قبل نوشته ای برای این موضوع نیست و اثرگذاری آن برای هرشخص کاملاً شخصی و متفاوت از دیگران است. تمام فایل های سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) موجود در این سایت مورد تأیید آکادمی های مربوطه است. تحقیقات علمی در سراسر جهان نشان داده است که استفاده از این فایل ها ابزاری قدرتمند و مؤثر است که توانسته تغییرات زیادی را در زندگی مردم ایجاد کند.

لازم به ذکر است که اگر شما هیچ گونه تغییری را احساس نمیکنید ممکن است که یک مقاومت بزرگ برای تغییر داشته باشید و یا ممکن است فایل صوتی مناسب را انتخاب نکرده باشید.


✔️ فایل سابلیمینال میلیونر پیشتاز کلیک کنید👇👇👇


۱۱- آیا گوش دادن به فایل های سابلیمینال خطر و یا ضرری ندارد؟

این فایل ها حاوی عبارت های تاکیدی کاملا مثبت و کارشناسی شده است. گوش دادن به فایل های سابلیمینال بدون امواج مغزی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و حتی نوزادان هم میتوانند به این تلقینات مثبت گوش دهند. اما فایل های سابلیمینالی که حاوی امواج مغزی هستند محدودیتی برای گوش دادن دارند و توصیه شده که افراد زیر ۱۸ سال و خانم های باردار و افرادی که سابقه بیماری قلبی، صرع و یا بیماری خاص دارند قبل از گوش دادن حتما با پزشک خود مشورت کنند.

۱۲- آیا این محصول نسخه فیزیکی و ارسال پستی دارد؟

بله. ارسال نسخه فیزیکی با پست پیشتاز انجام می شود و معمولاً این روند برای تهران یک روزه و برای سایر شهرها، دو تاسه روزه است و هزینه پست و بسته بندی به هزینه نسخه دانلودی اضافه می شود. همچنین خریدهای انجام شده قبل از ساعت ۱۳ در همان روز و بعد از ساعت ۱۳ در صبح روز بعد ارسال می شود.

شما میتوانید پکیج تمامی فایلهای مرتبط با این محصول ( فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل) را خریداری کرده و فقط یک هزینه پست و بسته بندی بپردازید!!! برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

۱۳- اگر از طریق سایت نتوانم این محصول را خریداری کنم چکار کنم؟

اگر امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت را ندارید، می‌توانید مبلغ محصول را به شماره کارت ۱۲۴۹-۰۰۰۴-۱۰۱۱-۵۸۹۲ (بانک سپه به نام آقای مرتضی الهی) واریز کنید و سپس با شماره‌های دفتر (۷۷۶۴۱۶۵۰-۰۲۱ یا ۷۷۵۲۱۲۶۱-۰۲۱) تماس بگیرید و واریزی خودتان را اعلام کنید.

۱۴- چگونه می‌توانم فایل‌های محصولی را که خریده‌ام دانلود کنم؟

به محض تکمیل خرید لینک های دانلود این محصول به ایمیل شما ارسال شده و همچنین در پروفایلتان قرار داده می‌شود. برای دسترسی به لینک‌های دانلود، منوی پروفایل (منوی بالای سایت، سمت چپ) را انتخاب و وارد قسمت سفارشات شوید و محصول خریداری شده را انتخاب کنید تا لینک‌های دانلود به شما نشان داده شود. سپس با کلیک بر روی لینک‌ها، فایل‌ها را دانلود نمایید.

شما می‌توانید به دفعات این فایل‌ها را از پروفایل خود دانلود نمایید اما توصیه ما این است که یکبار فایل‌های محصول خریداری (فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل ) شده را دانلود کنید و در جای مطمئنی ذخیره نمایید تا اگر در آینده این محصول از سایت برداشته شد به فایل خریداری شده دسترسی داشته باشید.

۱۵- اگر در رابطه با این محصول سؤالی برایم پیش آمد چگونه می‌توانم پاسخ آن را دریافت کنم؟

دوست عزیز! اصلاً نگران نباشید چون گروه آموزشی الهی در کنار شماست، در ساعات اداری می‌توانید با شماره‌های ۷۷۶۴۱۶۵۰-۰۲۱ یا ۷۷۵۲۱۲۶۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما با خوشرویی به تمام پرسش‌های شما پاسخ بدهند. همچنین می‌توانید در قسمت پرسش و پاسخ پایین همین صفحه سؤالات خودتان را بنویسید تا به‌طور کامل پاسخ داده شود.

توجه : هرگونه کپی برداری، انتشار و یا استفاده تجاری از محصولات این سایت ممنوع بوده و شرعاً حرام است و گروه آموزشی الهی هیچگونه رضایتی از این بابت ندارد.

راهی ارزان‌تر از گوش دادن به فایلهای هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم برای موفقیت شما وجود ندارد!

برای خرید مجموعه فایل های هیپنوتراپی جذب مرد ایده آل و یا جذب زن ایده آل با تخفیف ویژه کلیک کنید.

توجه: بعد از خرید محصول، لینک های دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. همچنین به منظور سهولت در دسترسی شما به فایل ها، لینک های محصول در پروفایل شما، قسمت سفارشات (منوی بالای سایت، سمت چپ) قرار خواهد گرفت و شما می توانید در آینده نیز به این فایل ها دسترسی داشته باشید.

دیگر نگویید چگونه شوهر گیر بیاریم ! فایل های سابلیمینال جذب عشق راه حل ساده اما کارآمد برای شماست!

این فایل صوتی به شما کمک می کند تا گفتگوهای درونی خود را نسب به عشق و علاقه و روابط مثبت کنید. همچنین باور اینکه شما شایستگی و لیاقت یک رابطه عاشقانه را دارید در ذهن ناخودآگاه شما تثبیت می کند

بدین ترتیب شما احساس میکنید که پیدا کردن عشق آسان است و عشق خودش راهش را برای آمدن به سمت شما پیدا می کند.

برای خرید مجموعه فایل های هیپنوتراپی جذب مرد ایده آل و یا جذب زن ایده آل با تخفیف ویژه کلیک کنید.

 

دیگر نگویید چگونه شوهر گیر بیاریم ! فایل های سابلیمینال جذب عشق راه حل ساده اما کارآمد برای شماست!

 


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

👈 تجربیات افرادی که از فایل های سابلیمینال مسیج استفاده کرده اند
👈 سابلیمینال مسیج چیست و چگونه عمل می کند؟
👈 مقالات ضمیر ناخودآگاه
👈 دانلود رایگان ویدئو های آموزشی سابلیمینال مسیج و Subliminal Messages
👈 تست های روانشناسی
👈 دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج جذب فراوانی
👈مقالات موفقیت
👈 مشاهده همه فایل های سابلیمینال مسیج – Subliminal Message
👈مشاهده ویدئو های کانال آپارات گروه آموزشی الهی


✔️ برای دانلود رایگان این فایل صوتی ارزشمند کلیک کنید👇👇👇

جذب فراوانی,دانلود رایگان برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه,دانلود رایگان فایل صوتی عبارات تاکیدی,دانلود رایگان موزیک تکنولوژی فکر,دانلود فایل صوتی برنامه ریزی ذهن,دانلود فایل صوتی تلقین مثبت,دانلود فایل صوتی هیپنوتراپی,دانلود هیپنوتراپی رایگان,درمان با هیپنوتیزم,فایل سابلیمینال,هیپنوتراپی,عبارات تأکیدی,جملات تاکیدی,

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما باخوشرویی پاسخگوی شما هستند!

   راهنمای خرید:
  • گوش کردن به دموی یک دقیقه ای از فایل های صوتی سابلیمینال مسیج به شما در انتخاب بهتر کمک میکند. پس حتماً قبل از خرید، موضوع عبارت های تأکیدی را مطالعه و دمو را گوش دهید و سپس برای خرید اقدام نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • هرگونه کپی برداری، انتشار و یا استفاده تجاری از محصولات این سایت ممنوع بوده و گروه آموزشی الهی هیچگونه رضایتی از این بابت ندارد.

2 پاسخ به “فایل صوتی سابلیمینال جذب مرد ایده آل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *