سابلیمینال زیبایی چیست و کارکرد آن برای بهبود زیبایی چگونه است؟

سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,ضمیر ناخودآگاه ذهن,امواج ذهنی,

سابلیمینال زیبایی چیست؟

فرایند سابلیمینال زیبایی (با امواج ذهنی یا بدون امواج مغزی) بدین ترتیب است که با ارتعاش فرکانس‌های مثبت و امواج ذهنی به ضمیر ناخودآگاه ذهن می‌توان بر سیستم ایمنی بدن نفوذ کرد و تاثیرات چشمگیری بر آن نهاد. پیام‌های ارسالی به تمام نقاط بدن نه تنها سبب تغییرات شیمیایی و هورمونی در بدن می‌شود، بلکه باعث بهبود بیماری، رهایی ذهن، رهایی خستگی، استرس و مواردی از این نظر نیز می‌شود.

کنترل ذهن و جهت دهی به باورها و افکار در ضمیر ناخودآگاه ذهن از طریق سابلیمینال بسیار موثر بوده و آنچه را که ضمیر ناخودآگاه ذهن در درون خود می‌پروراند به بیرون از خود نیز منعکس می‌کند. بنابراین اگر دارای افکار و باورهای مثبت و سابلیمینال زیبایی را در خود و در ضمیر ناخودآگاه ذهن‌تان داشته باشید و آن را تقویت کنید، در نوع نگاه، جذابیت ظاهری، زیبایی چهره، خوش سیمایی، حالات و رفتار شما انعکاس می‌یابد.

سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,ضمیر ناخودآگاه ذهن,امواج ذهنی,

برای تقویت سابلیمینال زیبایی در ضمیر ناخودآگاه چه کنیم؟

افکار مثبت، استفاده از عبارات تاکیدی مثبت، دیدگاه خوشبینانه به چهره، اندام و ظاهر خود، تمامی اینها سبب تقویت سابلیمینال زیبایی، امواج ذهنی و تراوش فرکانس‌های مثبت به درون و بیرون از فرد می‌شود.

به عبارتی تلقین، خود باوری و اینکه بتوانید ظاهر خود را دوست داشته باشید از جمله پارامترهای اولیه در فرایند سابلیمینال زیبایی است. قابل ذکر است که تمامی افراد زیبا هستند و هریک دارای زیبایی منحصر به خود می‌باشد که بایستی در مرحله اول نوع دیدگاه خود را نسبت به ظاهر خود تغییر دهند تا بتوانند در افکار دیگران نیز آن را به وجود آورند.

فواید بهره‌مندی از سابلیمینال زیبایی و تاثیر آن در ضمیر ناخودآگاه ذهن عبارتند از:

  • افزایش شادابی، طراوت و زیبایی در چهره فرد
  • افزایش سلامت جسمی و روحی فرد
  • تاثیر بر پاکسازی و زیبایی چهره
  • تاثیر بر زیباسازی گونه‌ها، نوع لبخند، حالت چهره و هرگونه چین و چروک
  • رفع لکه‌های پوستی مانند کک و مک، کبودی زیر چشم
  • افزایش نیروی شادی و شعف درونی که در ظاهر و چهره فرد نمایان می‌شود

تمامی ویژگی‌ها و فواید فوق از طریق سابلیمینال زیبایی و تراوش باورها و افکار مثبت در ذهن و ضمیر ناخودآگاه فرد به وجود می‌آید که می‌توان روزانه با تقویت افکار و باورهای مثبت همراه با تلقین و بیان عبارت‌های تاکیدی آن را محقق کرد.


سابلیمینال گوش بهترین روش تقویت شنوایی شماست…

سابلیمینال گوش,سابلیمینال مسیج,پیام های پنهان,هیپنوتیزم,درباره شنوایی, حس شنوایی چیست, اهمیت حس شنوایی, تحقیق در مورد حس شنوایی, معنی شنوایی, حس شنوایی در جدول, شنوایی سنجی, حس شنوایی حشره شکم,میوه برای تقویت شنوایی, تقویت قوای شنوایی, دعا برای افزایش شنوایی, داروی تقویت اعصاب گوش, قرص برای تقویت عصب گوش, داروی گیاهی برای ضعف عصب گوش, درمان کم شنوایی با حجامت, درمان کم شنوایی عصبی با طب سنتی, تقویت قوای شنوایی, افزایش شنوایی, درمان کم شنوایی عصبی, تقویت اعصاب گوش,


برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظرات و سؤالات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید، همکاران ما در سابلیمینال دات کام با خوشرویی پاسخگوی شما هستند!